neděle 13. ledna 2013

{diary} Sraz bloggerek v Jindřichově Hradci

Pěkný den!
Zbystřete dámy, protože tímto bych vás moc ráda pozvala na sraz "jihočeských" bloggerek, který se uskuteční ve čtvrtek 24. 1. 2012  v kavárně Fabia Kaffee u Bašatů v Jindřichově Hradci.  Čas ještě upřesníme, pravděpodobně někdy po 16. hodině. 
Takže pokud chcete mě nebo Madalen poznat osobně, určitě dorazte! Měla by přijít i Petra, takže také skvělá příležitost poznat nás všechny! 
Pokud nemáte blog, vůbec to nevadí, hlavní je, že chcete přijít a seznámit se s námi! Budeme rádi, když dorazí i naši fanoušci! :-)
Jestli máte zájem zúčastnit se našeho srazu, do komentářů mi prosím napište vaší emailovou adresu na které vás sdělím další potřebné informace, které ještě s Madalen domluvíme.
Budu se těšit!
Tereza♥


8 komentářů:

  1. jé, JH mám blízko :D možná dorazím, ještě uvidím jak mi to výjde :)

    OdpovědětVymazat
  2. JH je ode mně strašně daleko, ale kdybych mohla, tak se přijdu podívat! :/

    OdpovědětVymazat
  3. ráda bych poznala nějaké bloggerky osobně, ale Jindřichův Hradec mám hrozně daleko)

    OdpovědětVymazat
  4. Já chci taky za vámi! Bohužel, pro mě je to na špatném místě, ve špatnou dobu.. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty joo, tenhle termin nemuzu, kdyby to nebylo aspon tak daleko, mam to ted samy maturitak :-( uzijte a pozdravuju :-*

    OdpovědětVymazat
  6. No, tak to je teda dost daleko :/.... mas velmi pekny blog a este aj rovnake priezvisko ako ja :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych hned šla na nějaký sraz :) Škoda, že je to ve čtvrtek a ještě tak daleko..:/ Ale každopádně si to pořádně užijte a dej pak vědět, jak to dopadlo :)) :*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥