sobota 12. ledna 2013

{outfit} PREZIDENT

Pěkný sobotní podvečer, ten příšerný týden je za mnou, včera jsem se zúčastnila plesu, nohy mě ještě teď strašně bolí a v pondělí odjíždím se třídou na hory, takže si trochu odpočinu a užiju :-)

18 mi ještě nebylo, volit jsem tedy nemohla, moji rodiče ale volit byli a já jsem moc ráda, že Karla do druhého kola společně dostali. Karel se mi zdál a i zdá ze všech kandidátů sympatický, chytrý, slušný a naprosto vhodný na post prezidenta. Ano, můžete namítnout, že mu nerozumíte, nebo, že je starý a usíná, ale já se mu vůbec, ale opravdu vůbec nedivím, protože poslouchat poslance musí být pro chytrého člověka opravdu velká otrava. 
Karle, držím ti palce v druhém kole. Budeš dobrým prezidentem!

Pokud to není tajné, koho jste volili vy? 

Tereza♥





 Na závěr jedna prezidentská :-)


tílko Mango
sako Marks&Spencer
džíny Levi´s 
náušnice a náramky I am
přívěšek DIY
boty Baťa


P.S. Pokud by ještě někoho zajímal moc pěkný dopis co napsala Věra Čáslavská Karlu Schwarzenbergovi, tak TADY.

13 komentářů:

  1. moc ti to sluší, ten řetízek je skvělej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Volila jsem Karla a jsem na to hrdá. Doufám, že vyhraje 2. kolo :)
    jinak dopis jsem si také už četla, a měl by si ho přečíst každý. Ale také by si měl každý uvědomit, kdo Věra Čáslavská je a co si za svůj život prožila, protože hodně mladých už to bohužel neví. :/

    OdpovědětVymazat
  3. dnes ti to opravdu moc slušelo :-)

    Volila jsem samozřemě Karla a mám velkou radost, že postoupil do druhého kola (i když jsem tomu trochu nevěřila..).

    OdpovědětVymazat
  4. Ano Karel na hrad...ale obávám se, že ti důchodci budou stejně radši volit Zemana ..

    http://brunettegirldiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Volila jsem Táňu Fišerovou, mám ji moc ráda jako člověka, ve funkci prezidentky by se mi moc líbila, měli bychom nejhezčí a nejmilejší prezidentku na světě:) Teď podpořím pana knížete:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já Karla nevolila,
    chtěla jsem Tomia a to jsem taky udělala.. vytvořila jsem si hlasovací lístek, kde jsem si i "ulevila" nad naší naprosto příšernou politikou a celkově, státem vůbec :). Vím, že můj hlas byl neplatný, ale žádný jiný kandidát pro mě nebyl a není přijatelný. Karel je určitě chytrý člověk, ale je příliš proevropský a já zastáncem eura a EU vůbec nejsem :).

    OdpovědětVymazat
  7. Moc nechápu že Karla já mu opravdu neorumím skoro nic:( Každopádně my jsme všihcni volily ,,Tomio Okamuru,, sice tam nebyl, ale udělaly jsme si lístky....trošku recese :) Nikdo schopnější kvůli komu bych měla chtít volit tam není ...

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem volila Táňu, protože mi byla mimo jiné ze všech kandidátů nejsympatičtější. Karla nemám moc ráda, ale v druhém kole bude mít zřejmě můj hlas. Stačí, že jsme národ pivařů, nemusíme mít ještě prezidenta alkoholika:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já volila Karla :)
    Moc ti to sluší, ten přívěsek je superboží :))

    OdpovědětVymazat
  10. Teri,pekný outfit- veľmi ti to pristane....
    A ten prívesok je úplne super :)

    www.fashionstylebyl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. super fotky, moc ti to sluší a ta poslední mě rozesmála. Super!! :) volila jsem Karla. V těch předprezidentských debatách mě bavil a jeho jednání mi přišlo naprosto super. Noblesní, klidné... a je vtipný. Sice mi přišla sympatická i Roithová a koneckonců i Franz, ale Karel měl větší šanci se dostat mezi ty dva a já ho ráda uvidím na prezidentském postu :) jsem zvědavá, ale věřím, že to dopadne :)
    Pěknou neděli, přeji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sluší ti to a máš moc pěkné vlasy...
    Já bych volila toho kdo se tam bohužel vůbec nedostal :-)
    Jinak jsem tvá nová členka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥