úterý 1. ledna 2013

{diary} Předsevzetí

Přeji vám krásný první den nového roku,
samozřejmě s novým rokem přicházejí i nová předsevzetí, proto jsem si sestavila takový svůj seznam (bohužel jinou šablonu než to do list jsem nenašla), kterého bych se ráda držela. Jsou na něm věci pouze co se blogu týkají a mohly by vás zajímat, svá osobní předsevzetí  tady publikovat nebudu. 


Myslím si, že k tomu není třeba komentář, sami dobře vidíte, že mám například problém s mazáním, jsem na to strašný lempl. 
Vás se chci zeptat, jestli si dáváte nějaká předsevzetí a jestli jste už nějaké předsevzetí dodrželi? Já když se nad tím zamyslím, tak asi skoro žádné...
Mějte se hezky
Tereza♥

P.S: Co říkáte na pozměnění designu? :-)

16 komentářů:

  1. Já si předsevzetí nedávám, abych si nepřipadala hloupě, kdybych je nedodržela :))
    Mimochodem ten nový design je krásný! :)
    Taky bych si chtěla nějaký udělat, ale jsem naprosto neschopná v těhle věcech a vůbec netuším co s tím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, já jsem na to strašný dřevo, vůbec mi to nejde...není to přesně design podle mě, ten si představuji úplně jinak, ale pro začátek se mi podařilo vytvořit jenom tohle :-D

      Vymazat
  2. Předsevzetí úplně né, ale mám v plánu např. to, že začnu pořádně cvičit a snad i zhubnout..jinak jsem s tím mazáním na tom stejně, jako ty..:D ..jinak také bych se měla naučit nejdřív si vše promyslet, než to koupím.. :))
    měj se hezky a přeji ti, ať všechna předsevzetí dodržíš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na to fakt strašná, vůbec mě to nebaví :-D
      Moc děkuji, já ti také přeji ať ti plány vyjdou. :-)

      Vymazat
  3. Pěkná předsevzetí, snad se ti je podaří splnit. Krásný blog!

    http://lycheeonset.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Design je super, mě se to pořád nějak nedaří doladit, počítač odmítá komunikovat s blondýnou =)
    Jinak, taky si chci přestat kupovat zbytečné věci, které pak nenosím...Ale pozítří jedu nakupovat =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to se mnou taky moc komunikovat nechtěl...kdybys věděla na kolik pokusů se mi podařilo tohle vytvořit :-D
      užij si nakupování a pak se nám pochlub co jsi nakoupila! :-)

      Vymazat
  5. Tak ti přeju, aby se ti všechna předsevzetí vyplnila! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)
    http://vik-ladyla.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway-17122012.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. Předsevzetí máme docela podobná jenže já to na rozdíl od tebe asi brzy vzdám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se bojím, že to také nedodržím :-)

      Vymazat
  8. Pěkná předsevzetí!:) Doufám, že je všechny dodržíš:) hlavně ty týkající se blogu:)

    OdpovědětVymazat
  9. tyjo, já jsem letos úplně na ty předsevzetí zapomněla :D :D vtipný :D ale asi to je lepší?? nevím :) dala jsem si už určitý předsevzetí někdy 28.12, tak uvidím, jak to půjde. Jinak super předsevzetí. Mám to nějak podobně. S krémama po sprše mám taky problém. Ranní a noční mi dělaly problémy dřív, vůbec se mi ani nechtělo se odličovat, ale to už mam naštěstí jako zvyk, takovou rutinu. :) tak ať ti jde ty předsevzetí dodržovat! :)

    OdpovědětVymazat
  10. jinak design je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥