pondělí 21. ledna 2013

{recenze} MUA Undressed


Pěkné pondělí, tak jsem zpátky z lyžáku, moc jsem si to užila, hezky jsem si zalyžovala, teď ještě doladit známky a bude na chvíli klídek. 

Dlouho tu už nebyla recenze, dnes je myslím si, ideální chvíle napsat něco o paletce MUA, kterou mám už čtvrt roku doma. Proč je právě ten ideální čas? Na eshopu www.muastore.co.uk právě dnes začala platit 50% sleva na vše+poštovné zdarma! Recenze je tedy hlavně pro ty, co se stále rozhodují zda objednat či nikoli. 


V první řadě, paletku jsem kupovala na eshopu www.outlet-madalen.cz za tuším 159 CZK. Pořád nerada objednávám ze zahraničí, a eshop naší Madalen se mi zamlouval ze dvou důvodů. Zaprvé, chtěla jsem Madalen podpořit a zadruhé, paletku prodává za nejlepší cenu u nás. Nebo tedy alespoň tak jsem to našla. Pokud natrefíte na poštovné zdarma na www.muastore.co.uk paletka vás vyjde na 3-4 £, momentálně se nemůžu dostat na stránky MUA, server je přetížený. 
Obal působí lacině, prostě kus černého plastu, který hned zašpiníte. špatně se otvírá, ale tak co chceme za 100 CZK...
Stíny jsou krásně pigmentované, mají máslovitou konzistenci, ale hodně práší. Proto všem doporučuji namalovat nejdřív oči, pak až udělat make-up. Součástí balení je i aplikátor, který je ale k ničemu. Stíny bohužel nemají žádné pojmenování, pouze čísla, barvami se ale podobají známé Naked paletce UD. Já jí samozřejmě nevlastním, takže nemůžu porovnávat, ale co jsem vyčetla, to tu prezentuji. 
V paletce jsou pouze tři matné stíny, zbytek je s třpytkami. S paletkou vytvoříte jak "nahé" denní líčení, tak dramatické večerní, proto pro líčící začátečníky skvělá věcička. Stíny celkem rychle mizí, vrchní řadu mám vypotřebovanou už hodně.


 Nejčastěji používám stíny číslo 1, 2, 3, 5 a 8, 10 dělám tenkou linku, 12 naopak vůbec nepoužívám. 
Mé denní líčení vypadá nejčastěji tak, že na celé pohyblivé víčko nanesu stín 1, do záhybu dám číslo 5, doprostřed víčka dám odstín 2 a ještě záhyb dodělám stínem 3. Někdy si udělám tenkou linku barvičkou 11. 
Paletku používám prakticky každý den, mám jí tedy vážně moc ráda. Proto pokud tedy váháte, mohu vám jí s čistým svědomím doporučit!

Až teď jsem zjistila, že fotka, na které mám nafocenou vrchní řadu stínů je nepoužitelná, moc se za to omlouvám, přidávám alespoň fotku druhé řady. 


Na závěr připomínám GIVEAWAY, kterou jsem o jeden týden prodloužila, určitě se zapojte, můžete vyhrát krásné peříčkové náušnice!
A ještě jedna informace! Ve čtvrtek se koná v J. Hradci sraz blogerek, takže kdo by měl čas, přijďte! Více info ZDE.

Máte paletku doma?

Mějte se krásně!
Tereza♥

8 komentářů:

  1. krásná :) už po ní pokukuji nějakou tu dobu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma úplně tu samou a jsem nadmíru spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná recenza :) A kde jste byli s gymplem na lyžáku? Tak to je dobře,že sis to užila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :-)
      v Krkonoších-Vítkovice Aldrov :-)

      Vymazat
  4. Tuhle paletku si už dlouho přeji:) je krásná:) ma přesně barvy,které používám nejraději:)

    OdpovědětVymazat
  5. Viděla jsem na FB u Vendy fotky z lyžáku a vypadá to, že jste měli o zábavu postaráno :D Jinak o paletce uvažuji už hoodně dlouho!

    OdpovědětVymazat
  6. tuhle paletku jsem viděla snad na každém druhém blogu, a asi teda neodolám a objednám ji ::)

    OdpovědětVymazat
  7. jo jsem ráda, že jsem podlehla davovému šílenství, každá druhá blogerka ji musí mít:D je zatím jedna z nejlepších, co jsem kdy měla:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥