středa 23. ledna 2013

{cosmetics} Moje BALEA sbírka


Pěkný den milí čtenáři,
dnes mám pro vás vyčerpávající článek, ve kterém vám představím svou sbírku Balea výrobků. Fotky mi ležely v počítači hodně dlouho, proto chybí ještě jeden krém na ruce.
Ráda bych hned na úvod řekla, že výrobků Balea jsem vyzkoušela už hodně a s čistým svědomím mohu říct, že kromě deodorantů jsem byla s přípravky obecně spokojená. Ceny, které jsem uvedla jsou spíš odhadnuty, u něčeho si jistá jsem, u něčeho už méně. 
Pojďte se tedy kouknout na výrobky Balea co vlastním. :-)




ŠAMPONY

Šampony Balea mám obecně moc ráda. Neobsahují silikony, proto se po prvním použití nelekněte podivně vypadajících vlasů, budou působit strašně unaveně...po týdnu používání si ale vlasy na šampon bez silikonů zvyknou. Myslím si, že alespoň jednou za rok( minimálně!) byste měli nechat své vlasy odpočinout od silikonů a na měsíc nasadit šampon bez nich. Tyhle šampony moc pěkně voní, pění a vyrábí se jich hodně druhů, pro všechny typy vlasů i barev. Tady jsem si s cenou jistá, nedávno jsem si jeden šampon koupila.

SPRCHOVÉ GELY

Ty dostávám věčně k narozeninám a Vánocům od kamarádek. Sama bych si je asi nekoupila, ničím mě neuchvátily, ale pěkně voní, pokožku nevysouší a co vlastně chceme od sprcháčů? S cenou jsem si opět jistá, pokud se nejedná o nějakou extra, super limitovanou edici, koupíte za 29 Kč. Já jsem si teď hodně oblíbila makronkový sprcháč, voní vážně krásně!


PĚNA NA MYTÍ

Už jsem o ní psala mini recenzi (TADY), je to vážně super hračka, těším se na léto, určitě si dám s kámošema nějakou "šlehačkovou" bitku. Dokud jí ještě mají, pospíchejte pro ní.


MASKA NA VLASY

Tak vlastně kromě deodorantů je propadákem tato maska na blonďaté vlasy.
Když jsem jí otevřela, hezky voněla, asi po heřmánku..byla ale strašně uměle žlutá..to mi ani tak nevadilo, ale po nanesení na vlasy a následném umytí jsem strašně lekla, protože ve vaně zbylo strašně moc mých vlasů. Vážně jsem se lekla co se děje, proto jsem masku delší dobu nepoužívala(celé léto) a na podzim jsem jí dala šanci druhou. Vlasy mi vypadaly zase, takže maska je momentálně někde na skládce za městem. Nevím jak je to ostatníma maskama, já už ale dalších 40 či 50 Kč vyhazovat nechci, bojím se totiž o své vlasy.


SUCHÝ ŠAMPON

Tak to je vážně super sucháč. Teda ono není vážně zdraví, mýt vlasy pomocí sucháčů, ale já s nim "myju" jen ofinu a to snad tak nevadí, ne? Aplikace je tak strašně jednoduchá! Stříknete, vyčešete a jdete. Mimochodem je skvělým pomocníkem po propařené noci kdy narychlo potřebujete dostat kouř z hlavy a nemáte čas na nějaké mytí. Je vážně super, pomalu dochází a já mířím pro další. Za nějakých 60 Kč to je prostě bomba. 


OCHRANNÝ SPREJ PŘED UV ZÁŘENÍM

Tak heleďte, řeknu vám to takhle. Jsem prd blogerka, ale vážně nedokážu posoudit, zda sprej před sluníčkem chrání. Nemám tucha, jak se to dá poznat. Ale každopádně krásně voní, vlasy se s ním hezky rozčesávají, nepadají a ten super pocit, že jste se na vlasy nevybodly je k nezaplacení. A za nějakých 40-50 Kč to vážně stojí. 


KRÉM NA NOHY

Tak ten by snad zasloužil i samostatnou recenzi..ale tak vyzkouším to ve zkratce. Vlastně, ono není třeba moc slov. Nevoní, vážně bombasticky hydratuje, hezky se roztírá. Co k tomu víc říct. Koupit, koupit, koupit! Zázrak pro vaše nohy! 


KRÉM NA RUCE

O něm teda už recenze jednou byla. Koho by zajímala KLIK. Je vážně povedený, možná by mohl být trošku mastnější...a teď mám takový pocit, že v DM mají s tímhle super aplikátorem krém s nějakou jinou "příchutí". 


SPREJ NA NOHY

To je teda taky fajnová věc. Hlavně na léto nebo do silonek. Co jsi budeme nalhávat, komu se v silonkách nepotí nohy? Hmm..pěti lidem ze sta? No takže pokud nechcete mít ostudu když si zujete boty, kupte si ho. Voní vážně moc příjemně, můžete ho stříknout jak na holou nohu, tak do bot, nožky hezky osvěží, nevysušuje je a hlavně je konec s tím trapným okamžikem, kdy se musíte vyzout.


JELENÍ LŮJ

Tak teda mazátka na hubičku Balea taky umí. Sice teda znám lepší, mnohem lepší, ale na takové to klasické mazání stačí bohatě. Kdo nemá problémy s vysušenými rty, myslím si, že snad ani není důvod utrácet za jelení lůj víc. Vybrat si můžete z několika příchutí, některé barvičky dokonce  i trochu barví. 


VAZELÍNA

Tak teda snad nikdy by mě nenapadlo dávat si na rty vazelínu. Díky kamarádce Karolínce, jsem si jedno malé balení koupila. Zjistila jsem, že je to lepší než všechny jelení lůje dohromady. Jen tedy trochu nepraktické no. Já si teda vazelínu postupně přendavám do malých kelímků, ale musíte do nich prostě hrábnout. Ale teda doma se nemažu ničím jiným. Momentálně používám vazelínu měsíčkovou, příjemnější mi je ale tahle přírodní. A mimochodem, vazelína se dá použít i na vysušené paty, lokty, kolena a také, kdo má opravdu vysušenou pleť, nebojte si dát vazelínu i na obličej. Třeba taková Petra si vazelínou pleť maže a nic se jí s ní nestalo. 49 Kč možná stojí ta měsíčková, tady ta byla spíš za 29..ale nejsem si jistá, dojděte se kouknout do DM.


KRÉM NA OBLIČEJ

Tak ten bych se sama od sebe nekoupila. Přeci jenom, nepotřebuji svojí pleť pokoušet. Dostala jsme ho ale od kamarádky, která tvrdila, že je fakt strašně super a ať se prý nebojím. No tak jsem ho tedy začala používat. A nic se mi nestalo. Normálně hydratuje, voní po broskvích, rozjasňuje!!!, protože obsahu malé třpytky a údajně i chrání před sluníčkem. Na léto je pro mě ideální, nebála bych se ho, vážně! :-)


KRÉM NA TĚLO

Je v takovéhle super velké dóze. Stálo vážně 40 Kč. Pěkně hydratuje. Docela dobře i voní. Můžete si vybrat z mnoha příchutí. A hezky se roztírá. Nejsem z něj sice nějaká odvařená, ale za tu cenu fakt dobrá věc. 


KRÉM PROTI CELULITIDU 

Tak snad ani krém za 12000 by s celulitidou nezatočil. Musíte prostě cvičit..na to, že tenhle krém stojí 80 Kč, hezky vypne a zpevní kůži. To je, myslím si za tu cenu až moc věcí dohromady! Mohu ho doporučit, myslím si, že to vyjde nastejno, jako když si koupíte třeba krém Dermacol...


Co vy a Balea, kupujete, nekupujete? Jste spokojeni? Jaký je podle vás nejlepší výrobek?


Hezký večer
Tereza♥

15 komentářů:

  1. Baleu mám ráda, mají levné a kvalitní výrobky:) Vlastním stejný sprcháč a balzám na rty:) Nějaký jejich šampon plánuju brzo vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku Balea mám také ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. zaujímava zbierka balea je dobra znacka


    PODTE NA NASU GIVEAWAY http://aj-ro-na.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. super článok :) kopu vecí ktoré si ukázala vlastním tiež a som spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Baleu mám strašně ráda,ta cena x kvalita je poměrně slušná..

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, máš super věci! :)
    Balea je skvělá značka! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já kupuju jak co, třeba jejich sprcháče mi vyloženě smrdí... :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nemáš toho málo :))
    Mám Baleu ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. baleu zbožnuju ♥ mám od ní už vyzkoušeno ještě tak dvakrát tolik věcí než máš tady vyfoceno :)

    OdpovědětVymazat
  10. to je slušná sbírka. Taky pár věcí z Balei mám. Nedám dopustit na balzámy na rty a sprchové gely, protože u žádné jiné značky tak hezky nevoní. Nechápu jak jsem do teď mohla žít bez sprchové pěny a suchého šamponů :) musím si je rychle koupit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všude samá Balea:-D Jsem asi jediná,kdo ji ještě nevyzkoušel,musím to napravit:-* Pěkný blog.

    OdpovědětVymazat
  12. tyjo, o tom sucháči jsem četla už na hodně stránkách, měla bych ho zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  13. pěkná sbírka...:-)
    zítra si koupím suchý šampon!!

    OdpovědětVymazat
  14. Nejlepsi co jsem mela od Balea - blazam na vlasy z rady Oil Repair!

    OdpovědětVymazat
  15. Já teda výrobky Balea fakticky miluju. Super kvalita z nízkou cenu. Dokonce i moje kosmetička si ji moc chválí. Teď jsem si navíc z DM přinesla několik výrobků, protože je k nim sleva 25%. S přítelem používáme sprchové gely všech barev a vůní a univerzální krémy, já pak krémy na tělo, na obličej, odličováky, vlhčené ubrousky, krémy na ruce s pumpičkou, balzámy na rty... Jediný, co mi ne vždy sedí jsou výrobky určený na vlasy. Občas se mi mastí a občas mi taky vypadne více vlasů než obvykle. Ale není to pravidlem, takže zkoušet, zkoušet a zase zkoušet.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥