sobota 26. ledna 2013

{diary} INSTADIARY No.6



Tak teda Miloš jo...nebudu se k tomu nějak vyjadřovat, jen bych chtěla říct, že doufám, že lidem, co ho volili bude pět let stačit..a že se to nebude opakovat. Pro mě je Karel stejně pomyslným prezidentem. 

Dnes bych vám ráda ukázala pár fotek z minulého týdne. Řekla bych, že takové články máte poměrně rádi, takže jejich pravidelnost vám snad vadit nebude.  Ráda bych vás ještě upozornila na to, že v postranním sloupci najdete přehled toho, co vás čeká v blízké době a také se mě můžete ptát přes ask.fm! Ano, i já jsem podlehla. :-)



zásoba krému // cardigan z Manga // věci na odlíčení
V pátek jsem byla v Praze. Něco zařídit a také nakupovat. Řeknu vám teda, že věcí ve slevách je ještě hodně, ale ta kvalita je trochu slabší...proto doporučuji, vždy si důkladně prohlédněte věci, předtím, než je koupíte! Narazila jsem na náušnice, kterým chyběl jeden kamínek, trika s dírou...já si koupila cardigan v Mangu, nějaké odličovací věci a pár krémů na ruce...

balení // spotřebováno // lyžák 
Minulou neděli jsem přijela z lyžáku, který jsem si moc užila. Na fotce můžete vidět kousek mého kufru. . Nějak jsem si ani neuvědomila, že na vrchu mám všechno růžový...taky se mi podařilo vypotřebovat Biodermu Sensibio H2O, teď najíždím na další, stejnou, v zásobě mám ještě jednu a o jednu 500 ml lahvičku bude brzy giveaway!

mikádové tyčinky // na cestě ze srazu bloggerek // rybí krém z bageterie Boulevard

Ve čtvrtek se v Jindřichově Hradci konal sraz bloggerek...nějak jsme se zapomněli vyfotit, já jsem si na focení vzpomněla až při cestě domů, tak jsem alespoň tu svojí cestu zaznamenala...každopádně bylo to super, určitě jsme se neviděli naposledy. Jinak na fotce je ještě tyčinkové mikádo, které se mi podařilo uchovat od Mikuláše a rybí krém z bageterie Boulevard, který jsem si dala v pátek k obědu. 

běžky // snídaně // školní káva
Jelikož je u nás hodně sněhu, chodila jsem na běžky, dneska jsem byla opět. Vydatná snídaně, kterou jsem potřebovala minulý týden a také kafe, kterému by se ani kafe říkat nemělo, ale bez něj bych minulý týden asi nevydržela.

Beltissimo // Longchamp♥♥♥ // snídaně u Paula
A na závěr to nejlepší :-) Nejúžasnější Longchamp z Beltissima v barvě bordeaux. Sice jsem jí chtěla s dlouhýma ušima, ale bohužel, v této barvě byla už vyprodána...zvažovala jsem hodně dlouho, jestli si koupit, pro mě ne zrovna levnou kabelku s krátkýma ušima, ale když mám tričko, na rameno si jí dám a v zimě jí na ruce nějak odnosím. Splnil se mi můj jeden sen, jsem strašně ráda, že jí mám, dneska ráno jsem se byla v šatně ujistit, jestli tam ještě visí a vyndala jsem si jí radši na stůl, abych na ní pořádně viděla..:-D Asi si říkáte, že jsem padla na hlavu, ale pro mě je to obrovská radost. Mám první Longchamp! Celkem by mě zajímalo, jaký to může být pocit, když si koupíte birkinku...já jsem hotová už z Longchampky...:-D
No a výborným croissantem, brusinkou tyčkou a heřmánkovým čajem u Paula mi ten včerejší den hezky začal.
Já minulý týden hodnotím jako moc povedený i přesto, že ve škole to bylo celkem náročné. Kéž by takových týdnů bylo více.

A co váš minulý týden?

Tereza♥






15 komentářů:

  1. S tím Zemanem mě to taky pěkně naštvalo...ale tak co se dá dělat, až budu za těch 5 let volit já, určitě zvolím někoho jinýho..jinak pěkné fotky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těším, až bud moct volit, alespoň si řeknu, že já jsem pro to něco udělala :-)

      Vymazat
  2. Ty jo s těma krémama na ruce jsi to opravdu roztočila:) A jinak k prezidentovi - Zeman je pro mě velké zklamání, ale v ČR se asi nikdy nedočkáme normální vlády a prezidenta:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi tak...jsme v Čechách..bohužel...

      Vymazat
  3. Skvělé fotky :) A ty krémy, to je pěkná zásobička :D

    OdpovědětVymazat
  4. Teri, super článok a aj fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pár krémů :D Super fotky! :)
    Tak ty jsi v Praze a ani se neozveš? Tss :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle články mám moc ráda a možná se budu někdy inspirovat :). (snad to nevadí).
    Náš sraz byl super (s těmi fotkami mě to taky napadlo, když jsem šla k autu), ale příště by se nás tam mohlo sejít více ;).

    A mimochodem... krásná kabelka ;).

    OdpovědětVymazat
  7. ooo kolko kremov :D, asi su dobre ked ich tolko mas :D budem si musiet kupit a vyskusat :) super fotky

    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky! :) a týden sis určitě užila pořádně :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. cardigan je super, milujem bordovú :)
    cara mia

    OdpovědětVymazat
  10. božíí,dobrý článek a pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  11. oooo koľko krémikov!:D:D

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥