sobota 5. ledna 2013

{recenze} Kosmetika EVA

Pěknou sobotu vám všem.
Před Vánoci mi přišla k vyzkoušení kosmetika EVA. Já jí teď během prázdnin testovala a už jsem vyvodila i závěry, takže je myslím si vhodný čas na recenzi.

Hned na úvod musím říct(i přesto, že se to na začátek moc nehodí), že už od pohledu mi byla tato kosmetika velmi nesympatická. Při vybírání, co bych tak mohla vyzkoušet, jsem si byla jistá, že bych si tohle nikdy neobjednala. Důvodem bylo zaprvé málo informací o výrobku a v druhé řadě, prostě i obal hraje roli a ty obaly, co si budeme nalhávat, povedené nejsou. Kosmetika je ale velice levná, proto i obaly působí strašně lacině.
Když mi přišel balíček a uviděla jsem ty výrobky, trošku jsem se bála vůbec věci otevřít, mamka mi asistovala a taky říkala, že se bojí, abych se z toho neosypala.
Vyzkoušet se ale prostě musí všechno, řekla jsem si a když jsem kývla na spolupráci, vyzkoušet to prostě musím. Výrobky jsem tedy otevřela, dva týdny je používala a používat je i dál budu. Možná to zní překvapivě, ale vyhovují mi.

Jedná se o kosmetiku, která pochází z Egypta. Zakoupit jí můžete v síti prodejen Tesco, ve vybraných lékárnách a nebo přímo na oficiálních stránkách firmy www.eva-shop.cz


Medový balzám na rty
Podstoupil můj zátěžový test a obstál. Balzámy na rty zkouším vždy, když lyžuji. Porovnávala jsem ho se svým asi nejoblíbenějším a to Biodermou Atoderm. Pusu jsem nejprve namazala tímto medovým. Vydržel dvě jízdy. Bioderma vydrží maximálně tři. Pro mě tedy velmi dobrý výsledek. Jinak nijak extra nevoní, chuť nemá žádnou, ale hlavní je, že rty chrání a dokáže zahojit i mírně popraskané rty. Výrobce uvádí, že by měl fungovat i jako prevence proti oparům, já s nimi ale žádný problém nemám, ale pokud ho někdo vyzkoušíte, dejte určitě vědět. Pro mě balzám lepšího průměru. Nenadchne, ale ani nezklame. Pořídíte za 38 Kč ZDE.


Okurkový pleťový krém
Byla jsem hodně aktivní a krém před otevřením nevyfotila, ale jinak vám přijde zabalený v takové té ochranné fólii, na které je i název, takže není to jen bílý kelímek se zeleným víčkem.
Krém má velmi jemnou strukturu, když se s ním namažete, nemáte pocit ulepeného obličeje. Skvěle hydratuje, má velmi příjemnou parfemaci a hezky se vstřebává. V létě ho budu určitě používat, teď v zimě ale raději používám krémy hutnější. Je vhodný pro všechny typy pleti a co beru jako velké plus, můžete si ho koupit ve dvou velikostech. 55g za 79 Kč, 170g za 139 Kč. Mohu jedině doporučit. Krém najdete TADY.


Krém na obličej proti akné
Výrobek, který jsem si vážně hodně zamilovala. 
V zimě celkem dost bojuji s akné, zrovna během Vánoc mi pár pupínků naskakovalo. Byl to tedy vhodný čas na testování. Krém jsem dala na citlivá místa, ráno a večer a bylo po akné. Pokud to podchytíte včas, opravdu tvorbě akné zabrání. I když to včas prostě nestihnete, řekla bych, že se pupínky dříve zahojí. Za noc hezky ztvrdnou a za den po nich máte. Je to zatím jediný přípravek, co mi na akné pomáhá. Jinak je velmi hutný, bílý a v tubě, s malou dírkou, takže ho vymáčknete tak akorát. Cena je více než lákavá, 18g za 69 Kč. Myslím si, že za vyzkoušení to stojí. Objednávat můžete TADY.


Bělící zubní pudr
 Posledním výrobkem, který jsem vyzkoušela je bělící zubní pudr, já mám s příchutí mentolu. Používala jsem ho pouze párkrát, mám citlivější sklovinu a zubař mi žádné bělící přípravky nedoporučuje. Bohužel tři použití moc zuby vybělit nemůžou, takže neposoudím, jak funguje, ale po použití máte pocit, že máte strašně sucho v puse. Nijak mi nechutná, žádnou chuť jsem nepoznala. Funguje tak, že zubní kartáček prostě vymácháte v pudru. Pokud hledáte levnou variantu bělení bez záruky opravdového vybělení, klidně si ho kupte. :-) Pro mě ale asi nejhorší výrobek z vyzkoušených. 30g za 83 Kč. I přesto, že vás zajímá, seženete ZDE.


Až na ty obaly, musím říct, že jsem hodně překvapená, s výrobky spokojená a mohu je vám s klidným svědomím doporučit!
Na závěr bych ráda poděkovala týmu kosmetiky EVA za poskytnutí výrobků. Děkuji!
Znáte kosmetiku EVA? Vyzkoušeli byste nějaký výrobek?

Tereza♥






14 komentářů:

  1. mě od nich taky měl přijít balíček, ale pořád čekám a čekám, takže zatím zkušenosti nemám :)

    OdpovědětVymazat
  2. mě se tahle kosmetika líbila už od prvního pohledu,
    také s touto firmou spolupracuji :)
    ten balzám na rty je můj nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem měla možnost jejich výrobky vyzkoušet..
    s balzámem na rty jsem spokojená maximálně, krém je taky super (jen nechápu proč si odloupla tu fólii, já jí tam mám pořád a působí to na pohled lépe), krém proti akné jsem nedostala, místo něj mám vlasové ampule, které moc nepoužívám, protože jsou po jejich použití vlasy hrozně divné na dotek a navíc mi to nevoní.. a bělící zubní pudr jsem používala asi tak 14 dní a teď mi dva pudry leží v koupelně v šuplíku a nepoužívám je.. je takový slaný, ne moc chutný

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem už viděla ty bělící pudry, a dost bych se bála ho použít, to samé s krémem proti akné v tupě s arabským popisem =) ale ten krém může být fajn =)

    OdpovědětVymazat
  5. Láká mě ten krém na akné:)

    OdpovědětVymazat
  6. Možná zkusím na to akné..ale jinak jsem o kosmetice EVA slyšela, ale moc ji neznám.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. O kosmetice jsem neslyšela a popravdě bych si jí asi sama nekoupila kvůli nevěrohodným obalům.., ale podle toho, co píšeš bych možná zkusila ten krém na akné, protože s tím taky dost bojuju:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně tahle kosmetika vůbec neláká. Může být super úžasná, ale pokud budou mít balení jako z roku 1950, tak mě nedostanou :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  9. O kosmetice slyším prvně a podle obalu mi taky moc sympatická není. :)
    Nicméně pokud někdy uvidím něco, co by mi od nich mohlo vyhovovat, proč to nezkusit... :)

    OdpovědětVymazat
  10. používala jsem ten pudr na bělení zubů a docela to šlo:-)) Vadilo mi ale to sucho v puse...

    OdpovědětVymazat
  11. Já o této značce snad ani nikdy neslyšela..

    OdpovědětVymazat
  12. Máš pravdu nevypadá to nejak extra lákavo, ale ak sú výrobky dobré tak prečo nie.. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Nevyzerá to dobre ale snaď to je dobré.

    pls follow my blog
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. tuto kozmetiku vobec nepoznám...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥