čtvrtek 3. ledna 2013

{inspirace} Jak skladuji kosmetiku?

Pěkný čtvrtek, 
jak už jsem naznačila na instagramu, dnes vám ukážu jak skladuji kosmetiku. Teď jsem si uvědomila, že jsem vyfotila pouze dekorativní, na pečující se tedy koukneme zase někdy jindy. 
V některých krabičkách toho mám teď trochu víc, fotky mám už v počítači více jak dva měsíce. Co si tak uvědomuji, chybí mi tam jeden make up a báze, pudr a bázi pod oční stíny.  Říkám to protože tento příspěvek můžete brát i jako ukázku toho co mám doma. 

Všechnu dekorativní kosmetiku(nemám jí moc) mám ve svém pokoji na poličce. V koupelně jí mít nemůžu, jsem ráda, že se mi tam vejdou "mazací" věci. 

Věci na pusu
Lesky, dvě rtěnky a jelení lůje mám v krabičce, která je na magnet. Dostala jsem jí od kamarádky někdy dávno k Vánocům. 


Na vrchu mám vždy několik mazátek na pusu, ty používám nejčastěji.Mám jak jelení lůje na zimu, tak i na léto s ochranným faktorem. Do školy používám ty, které trochu barví. Rtěnky prakticky nepoužívám, když někam jdu, vezmu si radši lesk.


Věci na oči
V krabičce z vánoční edice od Ryoru skladuji všechny řasenky, paletky, stíny a tužky. Vážně toho mám málo, takhle jak to popisuji to vypadá kdoví jak :-)


Mám dvě paletky, jednu MUA na kterou chystám recenzi a druhou, už dost starou Oriflame. 


Dvě dua očních stínů, několik řasenek, Color Tattoo...toť má chudá sbírka. Nehodlám si ale kupovat nic dalšího, nepotřebuji si hromadit věci, raději nejdřív všechno vypotřebuji. 


Věci co nepoužívám
V krabičce od Ladyboxu mám pár svých zásob. Jsou to věci, které momentálně nepoužívám, nebo byly v limitce a já si udělala zásobu.


Najdete tu nějaké věci, které používám pouze v létě a nebo krémy na ruce, kterých jsem si udělala zásobu, protože je to přeci jenom limitka. :-)


Věci, co čekají na vyzkoušení
V taštičce Fleur de Santé mám věci, které čekají na vyzkoušení. Většinou to jsou vzorky, co jsem někde dostala.


V taštičce najdete několik vzorků ze Senzaboxu a Ladyboxu a pár vzorků z nějakých časopisů. Občas něco vytáhnu a vyzkouším. 


V košíčku mám také věci, které čekají na vyzkoušení, nebo prázdné obaly, které je mi ale líto vyhodit. Jsou v něm také věci, které čekají na otestování nebo věci v cestovním balení. 


Laky na nehty
Laky na nehty mám v krabičce ze Sachr dortu, která je dřevěná, dá se i zavřít, ale já jí nezavřu, protože laky jsou moc vysoké. Kdo ještě neviděl mojí sbírku, kuk SEM.


Krémy na obličej musím mít v pokoji, jinak bych je vůbec nepoužívala. Mám je položené na krabičce se Senzaboxu. Jsou to denní a noční krémy Ryor a Balea krém, který používám jenom v létě. Musím ale říct, že je za tu cenu slušný! 


Pudr a tvářenky
Pudry a tvářenky mám v krabičce ze Senzaboxu. Je to asi moje nejoblíbenější krabička, líbí se mi ze všech nejvíce. :-)


Mám tam dva pudry Rimmel London a čtyři tvářenky. Nejčastěji používám tu Essence Cherry blossom girl, vyhovuje mi její konzistence. 


Make-upy
V poslední krabičce, kterou vám ukážu mám make upy, tónovací krémy, podkladové báze a korektor. Je to krabička z nějaké přírodní kosmetiky, víčko má průhledné a strašně špinavé. 


Mám tam tedy dva make upy, dva tónovací krémy, bázi a korektor. 


A jak skladujete kosmetiku vy? :-)
Tereza♥

29 komentářů:

  1. Hézké :-) Já na ty krabičky nemám místo,takže využívám hlavně různé poličky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právěže mám jenom volný poličky :-)

      Vymazat
  2. teda, to koukám, máš to krásně roztříděné a ta první krabice je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super.Taky bych něco takového potřebovala,ale bohužel na to v pokojíčku nemám místo jelikož ho nemám sama,ale snad až se přestěhuji doufám,že letos to vyjde tak bych chtěla kosmetický stolek.Domam mám pěkně malej pokojíček,že ani stůl už tu nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych strašně moc chtěla kosmetický stolek...jen ho nějak nemám kam dát...:-)

      Vymazat
  4. Moc pěkně skladuješ kosmetiku, já v tom nemám vůbec žádný systém a spoustu věcí mi jen tak leží ve skříni :)).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tu nejpoužívanější mám v poličce, pak používám různé krabičky z Ikea :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v Ikee mají moc pěkné krabičky! :-)

      Vymazat
  6. Pěkně rozdělené to máš. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké! Já jsem starý bordelář, takže jedna velká taštička na šminky a krabka na laky stačí, krémy válím všude možně =)

    OdpovědětVymazat
  8. Si spokojná s tým tónovacím krémom od Dermacolu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukni na recenzi :-)
      http://fashiondiarybytereza.blogspot.cz/2012/07/dermacol-toning-cream-2v1.html

      Vymazat
  9. Teda na svůj věk máš pořádné množství kosmetiky

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to geníálně uspořádaný a taky to skvěle vypadá. (Když já si vzpomenu na mojí taštičku, kde není nic k nalezení :D)

    OdpovědětVymazat
  11. Tu motýlkovou paletku od Oriflame máme taky :D a MUA též :D

    OdpovědětVymazat
  12. Vidím, že máš pěknou sbírku. Ta paletka MUA je úžasná!
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  13. ta krabicka senzabox odkial ju mas, je velmi pekna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. krabička je ze Senzaboxu=za 300 czk si koupíš krabičku v které najdeš nějakou kosmetiku..:-)

      Vymazat
    2. Aha....a kde mozme zohnat takýto senzabox? som novacik medzi blogerkami,budem řada ak si pozries zatial moje prvé prispevky:) odkaz: http://yvettamikulova.blogspot.sk/

      Vymazat
  14. Moc pěkné, ja si košíčky na kosmetiku a vše co je navíc vyrábím sama :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥