středa 16. ledna 2013

{diary} INSTADIARY No.5

Pěkný den všem.
Koukněte se na moje poslední dny v obrázcích. Jsou to fotky z mého instagramu, kdo mě nesleduje, tak ať začne! :-)

učící večery // Pandora náramek pro štěstí // new in // coffee time

když jsem šla ven // procházka // chystání článku o tom, jak skladuji kosmetiku //  KAREL! :-)

nejvíce používané výrobky // chemie :-( // Basmati-nejlepší♥ // Piňa Colada♥

Vivinka // jedna stará fotka // chci léto // nová knížka

Takže jak vypadaly moje poslední dny?
Trošku jsem nakupovala, hodně jsem se učila, protože jsme pořád něco psali, nosila jsem Pandora náramek pro štěstí a pila kafe. Dělala jsem pro vás příspěvky, chodila ven, fandila Karlovi. Moje líčení se minulý týden smrsklo jen na řasenku, make up a lesk, ještě ani teď nechápu k čemu mi bude chemie, vařila jsem Basmati rýži a pila Pina Coladu z M&S a musím říct, že je moc dobrá. :-) Vivinka nám lezla za satelit, já jsem objevila straou fotku v mobilu, když pršelo, přála jsem si léto a dostala jsem novou knížku. Tak vypadaly moje dny.
Teď právě asi sedím na lanovce, nebo jedu z kopce dolů.
Přeji vám hezký a úspěšný týden!
Tereza♥

P.S. Nezapomeňte na GIVEAWAY.

9 komentářů:

  1. fandíš karlovi? já ani nevím komu fandit :/...jsem nerozhodná..
    taky se furt učím ach jo :( už mě to leze na mozek !

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely pics! You are so cute!!!


    Following you now on GFC! hope you can do the same:)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Teri, super random ! Veľmi sa mi páči !
    www.fashionstylebyl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Večerní učení znám,hlavně teď před pololetím samý pololetky :/

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky, followla jsem si tě, tak jestli chceš, tak si mě taky followni! :) http://instagram.com/lucinahu/
    Momentálně teď nemůžu přidávat protože mám zablokovaný mobil! ://

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, moc ráda bych Tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování. Na blogu rozjíždím projekt 365... a nyní jsem zveřejnila i úplně mojí první proměnu (vlasy, kosmetika). Budu moc ráda, když se Ti u mě na blogu bude líbit a staneš se mým pravidelným čtenářem!:) Přeji hezký den, JK :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky:) Hrozně se mi líbí ten náramek :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥