úterý 15. ledna 2013

{giveaway} Peříčkové náušnice

Pěkný den vám všem, 
s eshopem www.perickovenausnice.cz mám pro vás giveaway o tyto krásné, červené náušnice. 
Pravidla jsou jednoduchá, stačí pouze
Sledovat můj blog přes GFC 
Sledovat peříčkové náušnice na FB
Napsat do komentářů svůj mail
A pokud mi chcete ještě něco napsat, směle do toho. :-)
Giveaway pouze pro ČR!
Končíme 21.1.2013, kdy se vracím z hor. v pondělí 28.1.2013. 
Výherce vybere random.

Držím vám palce!
Tereza♥

25 komentářů:

  1. Já bych se jen chtěla zeptat, kdy mi pošleš výhru z minulé Giveaway. Díky:)
    Splněno.
    terzah@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, výhru jsem poslala, myslela jsem, že ti přišla...až se vrátím z hor, dojdu to vyřešit na poštu, snad mám ještě podací lístek. Moc se omlouvám za nepříjemnosti.

      Vymazat
    2. Aha, no mně domů nic nepřišlo a když jsem se ptala u nás na poště, tak tam na mé jméno také nic nemají.

      Vymazat
  2. krásné... :) sima.sony@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. jupí, peřííí :D:D
    Sleduji přes GFC ;)

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. blanka.lysackova@centrum.cz
    :) náušničky jsou moc krásné !

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky tyhle náušnice obdivuji ale ještě jsem si je nekoupila.. :)

    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. sleduji jako Alex
    Musím se shodnout s předešlím komentářem od Martina Ř. Taky jsem se k tomu nikdy neodhodlala. Peříčkové naušnice jsou moc hezké, ale někdy se mi protočí panenky nad těma cenama :/

    OdpovědětVymazat
  8. Doplňky s peřím jsou moje oblíbené, doma už pár kousků mám :).

    blogbychockie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. skvělá giveaway. :) miluju peříčkové náušnice.. :)

    zajickova.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. krásné náušnice :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno splněno, vera.p@centrum.cz
    a moc moc se mi líbí, sna je vyhraju :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsou super :) červená peříčka jsem snad ještě neviděla :))
    lifestylebydejna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥