středa 2. ledna 2013

{diary} INSTADIARY No.4

Pěkný den vám všem,
Už dneska porušuji první předsevzetí, protože tento článek nebude nějak duchaplný, opět vám ukážu jen několik fotek z instagramu. Koukala jsem ale do statistik a řekla bych, že vás takové příspěvky celkem baví, takže ty na blogu rušit nebudu. :)
Dnes jsem najela na tvrdý režim, začala jsem se učit. Do školy jdu sice až v pondělí, ale mám toho nějak moc. Ráda bych ještě nachystala několik příspěvků do fronty, protože příští týden asi moc času mít nebudu. A 14. odjíždím se školou na hory, odkud rozhodně přispívat nebudu. Takže mám co dělat a to bych ještě ráda společně s Madalen naplánovala nějaký sraz :) Tak uvidím jak to všechno zvládnu. :)

Dnes se opět jedná o fotky z mého instagramu, je to opět ohlédnutí za posledními dny.

špagety s rukolovým salátem // koupání // tvořím článek za pochodu // plány na příští týden

viděli jste někdy horší boty? :-D // procházka

moje oblíbené aplikace- O.P:I. Pandora, Safari // asi posté přehlídka Chanel 

plány na dnešní večer //  pyžamko, které jsem měla na sobě na Štědrý den 
Jak tedy vypadaly moje poslední dny?
Chodila jsem doma v pyžamu, byla na několika vycházkách, jedla špagety, které miluji♥, hrála si na mobilu a dnes jsem se začala i učit.:-)

A jak vypadaly vaše poslední dny?

Tereza♥

12 komentářů:

  1. Já bych se asi trochu bála fotit ve vaně... :D
    Jinak hezký průřez...

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky, pyžamo vypadá moc pěkně :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. fotky jsou pěkné a závidím ti tu vůli učit se !!! já se nemůžu dokopat :/ :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne tak chybi cesky prochazky, u vas to vypada jako v jedny vesnici nedaleko domu mych rodicu:) x

    OdpovědětVymazat
  5. krásne fotky :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký fotky ;)
    Já jdu do školy už zítra, hned píšeme, mám mít prezentaci na bio, text na němčinu, stránky na info.. A mám co? Nic :D

    OdpovědětVymazat
  7. jé, pěkné pyžámko :) tyjo, instagram ti závidim. já bych ho asi uplně zahltila, kdybych na to měla přístroj :D

    OdpovědětVymazat
  8. Happy New year 2013

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Tery,můžu se zeptat na tvého Iphone?Ty máš 4s?Já právě přemýšlím jestli koupit 5 nebo 4s.. Jsi s ním spokojená?

    OdpovědětVymazat
  10. great blog & post! Maybe we follow each other?! Let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé fotky!! :)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. instagram je závislost a špagety jsou nejlepší jídlo pod sluncem'))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥