středa 30. ledna 2013

{inspirace} 1 věc-LONGCHAMP

Pěkný den všem,
napadlo mě, že každý měsíc udělám příspěvek o věci/věcech, které mě daný měsíc baví, nebo které mi dělají radost. Počet věcí bude omezovat daný měsíc. Podle toho kolikátý je v pořadí, tolik věcí vám ukážu.
Nyní vám tedy ukážu pouze jednu věc, nejdřív jsem nevěděla, co si vybrat, ale po pátečním nákupu kabelky Longchamp mi bylo jasné, že právě o ní vám musím něco napsat. :-)



Kabelku Longchamp jsem si chtěla pořídit už delší dobu, ale pořád jsem se nemohla rozhodnout v jaké barvě jí chci. Černá se mi líbila, protože mi přijde univerzální, ale zase je na mě až moc smutná, hnědou jsem také nechtěla a tak jsem čekala, jaká kolekce přijde na trh. V prosinci jsem náhodou zašla do Beltissima, kde jsem uviděla Longchamp v barvě bordeaux ve velikosti L s dlouhýma ušima. Ale v tu dobu jsem už nějak po Longchampce netoužila. Proto jsem jí tam nechala. Jenže, pořád mi to vrtalo hlavou a litovala jsem toho, že jsem jí tam nechala. Do Prahy jsem se ale dostala až tento pátek. Oblezla jsem všechny Beltissima, ale nikde už Le Pliage ve velikosti L neměli. (kdo neví jak vypadá, klik) Od té doby, co jsem chtěla kabelku Longchamp jsem si byla jistá, že nechci krátký uši. Jak už to ale bývá, koupila jsem si nakonec velikost M s krátkýma ušima v barvě bordeaux. Mám z ní přesto strašnou radost :-)

 foťák barvy strašně zkresluje..je to vážně trochu jiná barva :-D

Kabelka se dá složit, já  to považuji za dobrou vychytávku, uveďme si jeden příklad, jedete do Londýna s touto kabelkou , tam si ale koupíte nějakou jinou, kterou ale nemáte jak  dovést do ČR. Proto jednoduše Longchamp složíte, dáte jí do kufru a jako příruční zavazadlo si vezmete kabelku novou. Jinak ale vážně netuším, jaké další výhody to má. :-) Mě se neptejte, zavolejte do Paříže, ve firmě by vám to říct měli. :-)



Jinak, kabelku nosím momentálně do školy, knížky si dám raději do ruky, přeci jenom, trochu se o ty uši bojím. Ale jsem moc spokojená, dám do ní všechny věci co potřebuji.
Trochu mi vadí, že mě občas bolí ruka z toho, jak jí nosím na předloktí. Ale tak to se přežít dá. :-)


Kabelka je opravdu prostorná, dáte do ní spoustu věcí. :-) Možná udělám článek co nosím v kabelce. Jinak vevnitř je malá kapsička na mobil.

Koho by zajímaly rozměry, tak tedy ta moje má 30x28x20 cm, je z nylonu a má koženou chlopeň a držadla. Její cena je 1890 CZK v prodejnách Beltissimo.

Všem jí můžu jen a jen doporučit!

Jaká věc vám dělala v lednu radost?

Tereza♥
Ještě připomínám GIVEAWAY!

10 komentářů:

  1. Kabelka je krásná, ale jak se znám, tahala bych v ní hlavně nákupy :D

    OdpovědětVymazat
  2. velmi praktický a má skvělý odstín! dobrá volba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná!

    http://zivotkosmetiky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. mam tez, je to prakticka taska ve spousta barev:D

    PS: Zvu te na svoji giveaway na blogu: http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥