čtvrtek 6. prosince 2012

{inspirace} TAG 12 v roce 2012

Pěkný den,
sice jsme tu v úterý jeden TAG měli, ale když jsem viděla super video u Petry, řekla jsem si, že vám ho musím předvést alespoň v podobě článku.

○1                Jaký nejkurióznější dárek jsi dostala a dala?
Popravdě, moc na kuriózní dárky nejsem, takže žádné nedávám, přijde mi to skoro až trapné a ani ne moc vtipné, takže jsem ještě žádný kuriózní dárek nedala. Co jsem dostala neobvyklého já? Asi v 11. letech jsem od kamarádky dostala krabičku kondomů, pod kterýma byly náušnice. V té době jsem ale vůbec netušila na co se kondomy používají, takže jsem to tak vytáhla ve třídě a na celou tu třídu...jé, co to je? :-D A jeden spolužák "Terko nic, to je jenom ochrana na ty náušnice, aby se nezničily!" Takže asi to byl pro mě takový nejzajímavější a neočekávaný dárek.

○2                Veselá vánoční příhoda
Asi moc nejsme originální rodinou, které se stávají různé vtipné příhody na Vánoce. Až na to, že mamka zapomněla, kam dala všechny dárky a strašně dlouho je hledala, což je asi celkem běžné, se nic nestalo. :-)

○3                Ideální Štědrý den
Tak ten bych si představovala asi tak, že bych ráno dlouho spala, mamka by mi donesla snídani do postele, koukla bych se na nějakou pohádku, lehce bych se naobědvala a pak šla ven s těma, které mám ráda, zablbli bysme, dali si dárky, vrátila bych se domů, pomohla s přípravou večeře a potom už bych zůstala doma s rodinou, koukli bychom na nějakou pohádku nebo film a šla bych spát. Samozřejmě by ale muselo být plno sněhu!

○4               Nejoblíbenější jídlo a cukroví
Jelikož máme trochu jinou štědrovečerní večeři, která se skládá z hodně chodů, tak vám možná okomentuji všechny chody a z toho usoudíte co mám ráda a co ne. 
První se jí oplatka s medem, kterou ráda sním, ale moc si na ní nepochutnám.
Poté se jí "opekance s mákem" což jsou takové malé buchtičky, které zbožňuji. Hned za nima se jí sušené švestky, které ale většinou vynechám. Následně se podává "kyslá polievka" v které jsou kroupy a hrách a je z kyselého zelí. Moc nemám ráda kyselé jídlo, takže nic moc pro mě. Potom už konečně kapr s bramborovým salátem, kapra moc nemusím, minulý rok jsme měli nějakou jinou rybu, která byla stokrát lepší, ale kuřecí řízek si prostě dát nemůžeme. Salát nesnáším s majonézou, to nechápu jak to někdo může jíst, my dáváme naštěstí jogurt. Tahle kombinace mi moc chutná. A finišujeme uzenou rybou, která je fuj a já jí prostě nejím. :-)
Z cukroví mám nejraději asi vosí hnízda(úly) a pracny.

○5              Je nějaká osobnost, kterou by sis přála najít pod stromečkem a co by jsi s ní dělala?
Určitě taková osobnost je. :-) Jelikož miluji Gossip Girl a Sex ve městě, z holek bych si přála asi Blake Lively, se kterou bych si asi dobře popovídala, šly bychom na nějaký večírek...a nebo také Sarah Jessicu Parker, se kterou bych si taky strašně moc ráda popovídala.
No a z chlapů asi Chace Crawford, který hraje v GG Natea. Je tak sladký! :-* A co bych s ním dělala? To si asi raději nechám pro sebe :-))

○6             Nejoblíbenější vánoční barva
Jednoznačně červená a zlatá! Na stromečku mám ráda červené ozdoby, ale ta zlatá evokuje tu pravou sváteční atmosféru. Mám v plánu tento rok nachystat výzdobu stolu, takže to bude určitě zlato červený :-)

○7             V jaké barvě budeš mít letos stromeček?
Tak já o tom nerozhoduji, ale klasicky zelený(:-D). My dáváme na stromek pouze slaměné ozdoby, které mají červené mašličky, jinak nic :-) Ráda bych ho někdy ozdobila jinak, ale prý až když si budu slavit Vánoce sama...

○8              Nejoblíbenější pohádka/film
Už jsem jednou na tuto otázku odpovídala, ale zopakuji to pro jistotu ještě jednou. Z pohádek jsou to Tři oříšky pro Pelku, z filmů Pelíšky a ještě Pretty Woman.

○9              Kde bys chtěla slavit Silvestra a kde ho budeš slavit?
Řekla bych, že v nějakém velkoměstě(NYC, London, Paris...), ale strašně se bojím petard a všech rachejtlí, takže bych se strašně bála a neužila bych si to. :-D Jinak by to bylo tak krásné!!! No a kde ho budu slavit? Nějak moc jsem to ještě neplánovala, buď s kamarádkou a nebo na horách...uvidíme.

○10            Máš nějaký vysněný dárek?
Momentálně ano. Je to zrcadlovka, kterou si strašně moc přeji. Vím, že jí pod stromečkem nenajdu, mám ale slíbené nějaké peníze jako příspěvek na ní...takže doufám, že na ní za chvilku našetřím! :-))

○11            Opila ses někdy na Silvestra?
Ne :-D Myslím si, že se dokážu bavit i bez alkoholu a popravdě, nějak moc Silvestra neslavím, řekla bych, že se můžu bavit i jiné dny než na Silvestra. A ony ty hodně předem naplánované oslavy nejsou tak super jako ty narychlo vymyšlené. 

○12            Jaký bude tvůj letošní vánoční outfit?
Nějak to ještě nemám promyšlené. Spíš tuším, jaký bych chtěla mít make-up, ráda bych si udělala zlaté líčení, takže až k němu něco vytáhnu ze skříně. :-) Rozhodně to nebudou nějaké společenské šaty. Viděla bych to na kalhoty a nějaký svátečnější vršek. Nebudu to ale nějak přehánět. 


Moc ráda bych znala i vaše odpovědi, takže pokud uděláte TAG u sebe na blogu, budu happy! :-))
Tereza♥

P.S. Zítra si dáme nějaké ty fotky :-)

7 komentářů:

  1. super TAG, urcite si ho vypujcim.. :)
    jinak se mi moc libi to Vase menu, hlavne kysela polevka- ja bych totiz ocet a kyselost dala vsude, miluju to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vypůjč, budu jenom ráda :-)
      hele ta polívka je úplně jednoduchá, uděláš obyčejnou zelnou polévku, ale musí být hrozně moc silná a do ní dáš kroupy a uvařenej hrách :-)

      Vymazat
  2. Pěkný =) Já třeba letos chtěla udělat Vánoce trochu jinak, i jsem k tomu dostala povolení =) takže máme bílo-stříbrný adventní věnec, bílo zlaté dekorace na dveřích a na stromeček jsem udělala bílé korálkové vločky a po čase opráším bílou špičku =) ale jinak se trendy ve výzdobě neřídím, jen mě letos nebavila ta červeno zlatá =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky chci povolení! Hned bych začala vyrábět všechny ozdoby, pekla bych...:-)

      Vymazat
  3. maminka je hrozně šikovná, vánoční věnce dokonce prodávala.. takže jsem jich pomohla udělat už víc, než jsem zažila Vánoc :D a to že peču, za to je jedině ráda, když to nemusí dělat sama :)

    Hezký tag a máte zajímavé vánoční menu :) vím, že každý ho má trochu jinak a vždycky mě to hrozně zajímá :)

    OdpovědětVymazat
  4. těším se na fotky! tyhle řetězáky nemám moc ráda a na blozích mě docela otravujou.

    vacantfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥