pondělí 3. prosince 2012

{event} Střípky z Grace´n´Glamour

Pěkné pondělí všem.

V sobotu jsem měla možnost kouknout se na módní událost Grace´n´Glamour, která se konala v krásném hotelu Mandarin Oriental Praha. 

Událost jsem si nenechala ujít a proto vám dnes přináším pár fotek. Moc jsem ale nefotila, protože jsem chtěla nasát atmosféru a nechtěla jsem vidět vše přes "okénko" na foťáku :-)
S sebou jsem vzala mamku, se kterou jsme se shodly, že se nám asi nejvíce líbila kolekce Pavla Brejchy a šperky Hany Pokorné. 


Optika Žilka




Natálie Steklová



Pavel Brejcha LINE

Pro mě byla kolekce Pavla Brejchy jednou z nejzajímavějších. Působí jednoduše, žádně zbytečné šílenosti. Hned bych si všechny kousky koupila. Nejvíce se mi ale zalíbila podšívka  kabátu, na které je vyobrazena celá kolekce. Nakonec jsem si kabátek i odzkoušela.  
Mile jsem byla také překvapena z cen jednotlivých kousků a i přesto, že jsem si nic neodnesla mám v plánu při další návštěvě Prahy zastávku v obchodě Mona, kde můžete zakoupit kousky právě od Pavla Brejchy. Hlavně tedy mamka si na něco brousí zuby...:-)




No není ten kabát božský??
Na fotkách lehce spím, přeci jenom probdělá páteční noc se někde projevit musela. :-)
A ještě bych neměla zapomenout na to, že fotky pořídil sám Pavel Brejcha! Děkuji za ně!
(mamka se zrcadlovkou fotit prostě neumí)
Hana Pokorná








Ještě bych ráda poděkovala Ejvi za to, že jsem tam byla!

A co vy, byl někdo z vás?
Tereza♥

14 komentářů:

  1. Já tam nebyla, ale díky Tobě jsem se alespoň mohla podívat na fotky. Moc hezký článek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kabátek je vážně moc hezký. :) Musela to být zajímavá podívaná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavá podívaná to byla, ten kabát jsem si vážně zamilovala :-))

      Vymazat
  3. Neměla jsem vůbec šajna, že to probíhá...ale moc se mi líbí ten černej klobouk s perličkovou mašlí. Takže v příštích dnech chci sehnat černý klobouk a šňůrku perliček, a budu tvořit =) takže dík za tip =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to poměrně narychlo naplánovaná akce...kdybych nesledovala jejich FB, taky bych o tom vůbec nevěděla....
      vidíš, to mě nenapadlo, že bych si takový klobouček vytvořila! :-))

      Vymazat
  4. Terezko, to musela být doopravdy parádní akce!:) Tvé fotografie jsou toho důkazem:) Kabátek, který sis zkoušela vypadá skvěle, ještě mě hodně zaujal bílý kabát s černými nápisy na předposlední fotografii, nevíš, kdo je jeho tvůrcem? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem i vizitku, ale nějak jí nemůžu najít...bohužel..ale je krásný! :-))

      Vymazat
  5. vyzera to super,musela to byt super akcia!

    Ina nezabudni sa zapojiť do previanočnej Ziaja giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Můj styl je také spíše jednoduchý, žádné výstřednosti..odhodlávám se k trošku tmavší rtěnce, takže za mě Brejcha určitě top:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brejcha určitě top je, na nic si to nehraje, super! :-))

      Vymazat
  7. Muselo to být super :) Ta podšívka kabátu je vážně originální :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥