sobota 8. prosince 2012

{outfit} SNÍH




Zimu nemám ráda. Když mrzne, bojím se, že někde uklouznu, červená mi nos, když jsem déle venku a potom vejdu do nějaké budovy, zarosí se mi brýle. Nesnáším mráz! Jsem ale milovnice sněhu. Ráda lyžuji, zkoušela jsem i snowboard, na kterém jsem si ale zlomila ruku, tak jsem toho raději nechala. V zimě jezdíme o víkendech na lyže nebo běžky. Je to takový pohodlný sport, vyvezete se lanovkou a sjedete dolů. Už teď se těším na jarní prázdniny, jedu lyžovat do Itálie, užiju si sluníčka a pořádného sněhu. Máte rádi sníh?
Krásnou sobotu!
Tereza♥

Doufám, že vydýcháte více fotek! :-))









čepice a šála Takko
rukavice C&A
bunda Tom Tailor
džíny Levi´s
kozačky Baťa



15 komentářů:

  1. Ahoj, já zimu upřímně taky nemusím. Léto, je prostě nejlepší. A zimní sporty jsem provozovala naposled v 7mé třídě :D .. Jinak, moc hezké fotky :) Ve sněhu ty fotky vypadají vždycky pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  2. u nas je uplne sucho :(
    Nezabudni sa zapojiť do mojej predvianočnej Ziaja giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Zimu taky ráda nemám. Na hory odmítám jezdit!! Jsem prostě sluníčková :)
    Někdy když se ale dobře vyspím, tak se mi líbí zimní procházky, pak zavítat někam do kavárny na horkou čokoládu a celkem zapomenu že mi zima tak vadí :)

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Na zimě je pozitivní jen jediná věc: sjezdovky. A to mám letos zakázaný, protože jsem si v létě zlikvidovala koleno. Takže letos budu muset jen na běžky, ale aspoň zkusím něco jinýho, neběžkovala už jsem dobrý pět let =) jinak fotky krásný, já na všech ve výskoku vypadám jak dement =D

    OdpovědětVymazat
  5. máš skvělý rukavice, ani nevíš jak ti závidím sníh<33

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Haha mě červená celý obličej ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty fotky jsou super!:) A tu Itálii Ti závidím:) Já ještě nevím, jestli se na hory vůbec letos podívám, ale doufám, že alespoň na víkend nějak zajedeme:)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky! super:)

    www.modaodaradosti.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. super fotky :) Ja zimu neznášam!

    OdpovědětVymazat
  10. super fotky. Ja sneh a zimu milujem!

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi pekné foto a aj ja mám radšej leto a teplo. Aj ked sneh a Vianoce sú nádherné. Peknú nedeľu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥