neděle 23. prosince 2012

{recenze} Rimmel London Match perfection make-up

Pěknou předvánoční neděli!
Už zítra je to tady! Strašně moc se těším! Dnes jsem zdobila stromeček, určitě ho vyfotím na instagram. :-)

Na dnešek jsem si pro vás přichystala recenzi na jeden make-up, který už mám doma asi měsíc. Jedná se o Rimmel London Match perfection v odstínu 103 True ivory.

Výrobce slibuje: bezchybné nalíčení po celý den, modré safírové pigmenty pro svěží barvu pleti, SPF 18 a okysličující komplex pro přirozeně zářivý vzhled.

Jak to vidím já? Vybírat si make-up v drogerii je celkem oříšek, světla tam mají mizerná a strašně barvu zkreslují. Naštěstí jsem sáhla správně, teď na zimu naprosto ideální odstín, má barvu mé pleti, takže moc nepoznáte rozdíl. Co musím hned na začátek říct je to, že rozhodně od tohoto make-upu nečekejte bezchybné nalíčení! Když pod ním nemám bázi, je poznat, že máte něco na obličeji asi tak dvě hodiny. S bází tak půl dne...ale to opravdu jen když máte štěstí. Večer nemám prosím pěkně co odličovat. Na odličovací tampón naleju(skutečně naleju, dala jsem jí opravdu hodně) micelární vodu Sensiobio H2O od Biodermy a stírám si make-up z obličeje...po chvilce se kouknu na tampónek a na něm skutečně jen malička hnědá skvrnka...a Biodermou to není, ta odličuje skvěle! Takže kde udělali "soudruzi z Rimmelu" chybu? Já bych řekla, že to s tou slibovanou výdrží docela dost přehnali....takže pokud chcete výdrž, rozhodně NEkupovat. 
Krytí je malé, pokud ale nemáte problémy s akné, je naprosto dostačující. Takže za krytí +/-
Co si také zaslouží velké plus je lehká struktura, krásně se nanáší a také parfemace. Není nějak vtíravá, ale taková jemná, moc nevím jak vám jí popsat...:-)
Další plus rozhodně za svěží barvu pleti a rozjasnění! Naštěstí neobsahuje třpytky, pleť přesto hezky rozjasní. 
SPF 18 je dobré, ale rozhodně nepoužijte make-up s SPFkem, když se jdete fotit! Strašně to odráží světlo, vaše pleť je potom taková nijaká....ale jinak na léto poměrně dobrá ochrana...jak ale říká Lou nebo Plum(teď nevím, která to řekla), stačí si dát pod make-up opalovací krém a máte mnohem lepší ochranu. Takže mě je SPF prakticky jedno.
Jinak obal je klasický Rimmelácký, oceňuji pumpičku, bez té si už make-up prakticky nekoupím. 
Řekla bych, že pleť trochu vysušuje, takže kdo má suchou pleť, špatná volba dámy! 

Shrnula bych to tak že pokud nemáte problémy s akné, potřebujete jen na pár hodin sjednotit barvu pleti a trošku jí rozjasnit, make up je pro vás naprosto ideální. Pokud ale požaduje dlouhou výdrž a krytí, rozhodně NE.
Jinak cena je 199 CZK, já kupovala za 249 CZK i bází o které jsem už psala TADY.



Foceno večer, omlouvám se kvalitu...

Co vy, šli byste do tohoto make-upu?

Hezký zbytek neděle!
Tereza♥

7 komentářů:

  1. Já mám teď od Rimmelu Wake me up a nemůžu si ho vynachválit! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu mě od Wake me up odrazují třpytky, které obsahuje, ale jinak na něj slyším samou chválu! :-)

      Vymazat
  2. řekla bych, že máme podobné dojmy, taky jsem na něj psala recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukala jsem na tvojí recenzi a říkám si, že to vypadá jako bych jí od tebe okopírovala :-D ale opravdu jsem jí psala sama! :-))

      Vymazat
  3. Já jsem s ním tedy spokojená.. báze, korektor, make-up, pudr.. a drží celý den ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, mě nedrží prakticky vůbec..hodně to taky záleží na typu pleti no :-)

      Vymazat
  4. Já teda nevím, ale mně taky vydrží vždycky dlouho :) řadím ho do těch lepších makeupů, co jsem měla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥