sobota 15. prosince 2012

{diary} Pečící sobota

Pěkný sobotní podvečer,
od rána do večera jela trouba a sporák na plné pecky. Sice jsme nakonec z plánu napéct několik druhů cukroví odstoupili, protože jsme zjistili, že nám plno ingrediencí chybí, stejně se pořád něco peklo a vařilo. :-)) Já jsem poctivě vše fotila a následně vkládala na instagram, a pro ty co instagram nesledují vkládám fotky i na blog.
Cukroví nám napeče babička, ale jelikož mám pečení ráda, něco upeču i já. Zatím máme jenom Masarykovo cukroví, rozinková srdíčka a pracny, ještě se chystám na florentýnky podle Téry, bohužel doma nebyla smetana a možná vyzkouším i čokoládové sůši se zázvorem opět od Terezky :-) V plánu mám ještě makronky, kterých se ale trochu bojím. 

Co vy, pečete cukroví? Jaké je vaše nejoblíbenější? Já mám ze všeho nejraději vosí hnízda :-)


Výborné, pálivé Chilli con carne s domácími pohankovými plackami.  A vzadu hrneček po mé prababičce.


Zelná polévka s pořádnou dávkou klobásky. 


Zelný štrůdl, yummy!


Domácí chlebík


Punč♥ v hrnečku z vánočních trhů ve Vídni. (asi dva roky starý)


Jediný druh cukroví-pracny. 

Hezký zbytek víkendu!

Tereza♥

11 komentářů:

  1. Ty pracny vypadají jako dělané od nějaké cukrářky, fakt:)šikula!

    OdpovědětVymazat
  2. My už máme napečeno od minulého týdne. A nejvíc miluju takové mandlové cukroví a pak perníčky =)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem měla pečící sobotu a všechny ty Tvé dobroty vypadají moc dobře :-) Na makronky se také chystám, nejspíš ale na ně budu mít čas až někdy příští týden, ale nevim, jestli seberu odvahu, pořád se jich hrozně bojím a navíc mám naplánováno zase hrozně moc dalšího cukroví :-D

    OdpovědětVymazat
  4. My už máme napečeno, ale mám strach, že se to do Vánoc sní. :))

    OdpovědětVymazat
  5. čokoládové suši? to vyzerá zaujímavo, musím to omrknúť :)
    amethyst-fatale.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. mnam D:


    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, u mě na blogu právě probíhá Giveaway. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam hned si musíš niečo nájsť na jedenie :P :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam

    U mě na blogu právě prbíhá rychlá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit: http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/12/kdyz-jsme-s-bozskym-leteli-pred.html

    OdpovědětVymazat
  10. Chlebík a tie posledné koláčiky vyzerajú super ...
    Pozývam Ťa k sebe na blog do Giveaway o kondiconér aussie 3 minutes miracle

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥