sobota 29. prosince 2012

{diary} Ohlédnutí za rokem 2012

Pěkný večer, pro někoho spíše pěknou neděli!
S koncem roku přichází na řadu ohlédnutí za tím, co se na blogu dělo. Je to článek, jehož hlavním úkolem je připomenout vám(nebo snad upozornit)na recenze a články, které jsem publikovala. Snad se vám takové malé ohlédnutí bude líbit. :-)

RECENZE

Na blogu je poměrně dost recenzí. Po publikování nějaké new in článku jste si i o recenzi občas i napsali. Jsou tu jen a jen pro vás. (pro otevření recenze stačí kliknout na odkaz)





OUTFITY

Malá ukázka toho, co jste mohli na blogu vidět. Někdy se jednalo pouze o jednu či dvě fotografie, jindy jsem nafotila sérii fotek. (pro více fotek klikněte na odkaz)






UDÁLOSTI 

Zúčastnila jsem se několika událostí, jedné i díky Check Czech Fashion. Doufám, že v příštím roce navštívím více událostí a že uspořádáme sraz tady u nás. (kliknutím na odkaz se vám zobrazí celá reportáž)




SPOLUPRÁCE A JINÉ

Za minulý rok jsem stihla navštívit Německo, získala jsem několik věcí k otestování a objevila jsem se se svým outfitem v módě ulice. (pro více info stačí jeden klik)


Připomněli jste si nějaký článek? 

Hezký zbytek dne
Tereza♥          


8 komentářů:

  1. Nabitý rok jsi měla :) A my díky tomu měli co číst ;) Tak ať je to tak i v roce 2013 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek! Právě jsem objevila tvůj blog, takže si mi to moc hezky zrekapitulovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak, mala si veľmi plodný rok :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé.. škoda že já se svým bloggem jedu teprv měsíc, protože bych určitě něco podobné udělala. To je skvělá nápad toto! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tady někdo miluje bilancování stejně jako já =D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥