pátek 14. prosince 2012

{inspirace} Oblíbené blogerky za poslední měsíc

Pěkný páteční večer vám všem, konečně je tu víkend, do školy už toho moc není, testy máme spíš naplánované až na leden. Řekla jsem si, že bych občas mohla udělat článek o svých oblíbených blogerkách, které nejsou moc známé a napsala bych vám o nich pár slov co se mi na nich líbí.

Chtěla bych upozornit, že mám všechny moc ráda, pořadí je náhodné. 

Nikola▲z Talk to my moustache

Je krásná. Má nádherné fotky. Nápadité outfity. Znám jí asi tak tři měsíce a vždy se těším na její další příspěvek. Žhavým internet a přeju si ať je tam něco nového. Miluji jak upravuje fotky. Prostě dokonalost. Kdo nezná ať pozná. A mimochodem design blogu je nádherný!



Barbara z The Cashmere chic

Znám jí sice opravdu jen chvilku, co jsem ale koukala na outfity má je moc pěkné, často ukazuje věci, které si koupila a fotí krásné randomy. A Baruš, máš teda bomba pokoj!



A.& B. ze Style Laboratory

Miluji vlasy B. a brýle A. Krásné holky, krásné outfity, skvělé recepty, výborné typy na restaurace, cestovatelské fotky. To je obsah blogu ve zkratce. Nemá cenu psát něco navíc. Koukněte a posuďte sami.




M&K z She is we

Holky byly nedávno v NYC, takže momentálně přidávají fotky z Big Apple. Jinak fotí jak outfit posty tak umělecké fotky. Moc se mi líbí jednoduchý vzhled blogu a už z článků je poznat, že jsou to fajn holky. :-))


Na závěr vám dávám typ na jednu začínající blogerku, kterou určitě potěší vaše návštěva. Seznamte se s Lucielle z blogu L´amour pour la mode

Ještě bych se vás chtěla zeptat zda jste už viděli Chanel show. Já jsem byla úplně nadšená, ten Karl snad nikdy nezklame! Miluji celou kolekci, miluji prostředí a atmosféru přehlídky, miluji Karla♥ Opět něco jen tak nevídaného! Děkujeme Karle za to, že jsi, myslím, že i Coco by si nějak takhle představovala budoucnost Chanelu. Kdo ještě neviděl, kuk SEM.

Toť vše k blogerkám i Chanelu, já se jdu už asi po sté podívat na přehlídku a pak už hurá do postele! :-))

Tereza♥


23 komentářů:

  1. pěkné tipy, kouknu na to :) a hlavně na přehlídku!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přehlídka je vážně krásná, koukni na ní :-)

      Vymazat
  2. poznám len Nikol ale určite sa pozriem na ostatné :) mám rada, ked blogerky predstavujú svoje obľúbené blogerky :))) inak pozývam ťa na giveaway pokiaľ si sa ešte nezapojila .) uži si víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji a GA jsem se už zúčastnila :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. nemáš zač :-) doufám, že se ti budou blogy líbit!

      Vymazat
  4. Ahoj, zvu tě na můj blog, kde právě probíhá Giveaway. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Znám jenom Niky, ale určo se mrknu na tyto blogerky! :-)


    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ostatní blogerky tvoje návštěva potěší :-)

      Vymazat
  6. Jéé děkujeme moc :) udělala jsi nám velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jste super holky, takže si to vážně moc zasloužíte! :-))

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Luci, to víš, konečně další blogerína Hradečanda :-)

      Vymazat
  8. Neznala ani jeden z těchto blogů, ale líbí se mi všechny =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda, že se ti blogy líbí :-)

      Vymazat
  9. dva blogy neznám, hnedky se jdu mrknout :) díky!
    PS: u mě na blogu probíhá giveaway o vánoční maličkost, účastni se: http://zrzunka.blogspot.cz/2012/12/ahoj-mam-tu-pro-vas-slibenou-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, nevěděla jsem o tom, že jsi o mně psala :). Moc a moc děkuji :). Opravdu mě to potěšilo :)! Snad budeš i nadále spokojená...:)

    OdpovědětVymazat
  11. Znám jen Nikču, takže Ti děkuji za tipy :)).

    Mé nejoblíbenější blogerky jsou Peťa z Rabbit Hole, Vivi a Eva Schon :)).

    OdpovědětVymazat
  12. poznam tusim len baby zo style laboratory:)

    OdpovědětVymazat
  13. Tyhle blogy vůbec neznám.. Díky za tip Terezko :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥