úterý 4. prosince 2012

{inspirace} Můj zimní TAG

Pěkné úterý, dnes si dáme TAG, který je složen z několika otázek, které jsem posbírala všude možně, jsou to věci, které by vás mohly zajímat, takže doufám, že se vám tento TAG bude líbit a třeba ho uděláte i u sebe na blogu. :-)

♥1               Nejoblíbenější mazátko na rty
Pusu patlám každou chvíli, ale asi moje nejoblíbenější patlátko na zimu je Bioderma Atoderm tyčinka na rty, která regeneruje popraskané rty. Dostala jsem ho k předplatnému ELLE, ale koupíte ho v lékárnách za asi 119 CZK.


♥2                       Nejoblíbenější doplněk
Jelikož už jsem vám svojí šálu ukazovala, zvolila jsem si jako nejoblíbenější doplněk moustache na krk. Nejlevněji seženete asi na votočvohoz, třeba od tohoto prodejce, který je spolehlivý a všem ho moc doporučuji! :-) 


♥3                        Nejoblíbenější svíčka
Svíček sice doma moc nemám, protože z hodně vůní se mi dělá špatně, ale tato perníková svíčka z DM je opravdu povedená. Krásně pokoj provoní, hoří 30 hodin, voní tak 15 a tak dokonale snad žádná jiná vůně nenavodí tu sváteční atmosféru. Pokud vám peče cukroví babička, ale vy chcete mít v bytě vůni perníčků, zajděte do DM pro tuto svíčku za 55 CZK...


 ♥4                     Nejoblíbenější film
To je strašně těžká otázka! Kdybych měla vybrat svojí nejoblíbenější pohádku, byly by to asi Tři oříšky pro popelku. Prostě Vánoční klasika. Když se mě ale zeptáte, na co se kouknu každé Vánoce, jednoznačně odpovím Pelíšky! Na jednu stranu je to strašně vtipný film, ty hlášky jsou dokonalé, některé momenty jsou ale opravdu hodně smutné...stejně si vyhradím jeden den, kdy se na Pelíšky zase kouknu...už asi po sté :-) 


♥5                       Nejoblíbenější sladkost
Nedovedu si představit zimu bez čokoládového medovníku. Miluji ho s kakaem nebo čajem, kupujeme si ho domů a trávíme s ním pěkné chvilky. :-))


A co vaše oblíbené věci? 

Tereza♥

P.S. Jelikož jsme právě dokoukala super video od Petry, v blízké bude ještě jeden TAG, pak si dáme chvilku tágovou pauzu, nebojte! :-))


12 komentářů:

  1. moc pěkný Tag, asi se taky do něj pustím :)

    OdpovědětVymazat
  2. zimny tag je super este som ho u nikoho nevidela!
    Inak ak si sa este nezapojila pozyvam ta na moju predvianocnu Ziaja giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jooo, Pelíšky jsou fakt kvalitní film, taky je mám moc ráda. Jinak Bioderma má na zimu perfektní věci, jelení loje a krémy na ruce používám, ale v létě mi přijdou moc mastný a tuhý. No a u moustache se zdržím komentáře, mě se prostě nelíbí, ale to je asi otázka vkusu a kombinace =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V létě jsem ten jelení lůj nepoužívala, přišlo mi to zbytečné, ale na zimu super :-)

      Vymazat
  4. mmm.. udělala jsi mi hroznou chuť na medovník! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ta svicka vypada dobre, mrknu po ni :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný tag.. hlavně mě překvapila ta svíčka, která navodí pocit Vánoc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Madalen, je vážně super, moc doporučuji!

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥