pátek 7. prosince 2012

{diary} MŮJ BRÁCHA

Pěkný páteční podvečer,
včera jsem slibovala nějaké fotky, proto vám jich pár přináším. :-)
Proč zrovna píšu o bráchovi? 
Mates byl včera hlavním modelem, měla jsem půjčenou zrcadlovku a neměla jsem koho fotit...:-)
Mimochodem, Maty se kouká i na některá videa, například od Petry nebo Lou! A neustále rýpe, že no jo, Tereza je zase na tom svým blogu...
Takže Maty, sice jsem možná na tom svým blogu pořád(což bych ani neřekla) ale kdybych na něm nebyla, nebyly by ani tyhle fotky. :-)




Jak hodláte strávit víkend?

Tereza♥

16 komentářů:

  1. pěkné fotky)

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hned jak jsem ho uviděla, hned mi připomněl jednoho kluka, který k nám chodil do školy, už jsem si vážně myslela, že je to on, když mi nesedělo jméno :-D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D vážně k tobě do školy nechodí Matyáš? :-)

      Vymazat
  3. nojo sourozenecká láska by nebyla ta pravá, bez nějakého rýpání :)) buď ráda, že se ti nechal vyfotit :p

    OdpovědětVymazat
  4. Je máš dobrýho bráchu, kolik mu je???? Ten můj by se nenechal fotit ani za zlatý prase =D

    OdpovědětVymazat
  5. jé, pěkný fotky! :) můj mladší brácha taky do mě pořád rejpe :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nejezdí tvůj brácha na Klepák?

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, jakou jsi měla zrcadlovku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, měla jsem Canon EOS 550D :-) bohužel byla jen půjčená...:-(

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥