úterý 25. prosince 2012

{diary} Moje Vánoce a moje dárky

Pěkné úterý,
sice jsem nechtěla ukazovat co jsem dostala, ale když všude vidím ty krásné dárky musím se také pochlubit. :-)

Naše štědrovečerní večeře je neskutečně dlouhá, proto jsme začali jíst už někdy okolo páté. Večeříme pouze při hořícím stromku a svícnu, proto fotka stromečku je tak příšerná. Ale alespoň vidíte dárečky. :-))  Jinak líčení se mi nepodařilo vyfotit, mobil strašně žere barvy...linku jsem udělal Color Tatoo, jinak jsem oko lehce vystínovala stíny z MUA paletky. Na fotce je vidět jenom ta linka, vypadala ale opravdu moc pěkně, trošku jako tekuté zlato. :-)



Určitě vás ale spíš zajímají dárky. Nepřála jsem si toho moc, mým velkým přáním byly peníze na zrcadlovku, které jsem dostala a mám z nich ohromnou radost a už se mi o tom Nikonu zdá...:-D Ale pod stromečkem jsem našla i nějaké další věci, které vám teď ukážu.

Smetanová čepice Alpine Pro, kterou jsem si vybrala, hodí se mi k bundě a mám z ní vážně radost, růžové rukavice, které jsem si také moc přála, bez ponožek by to nebyly Vánoce, proto alespoň podkolenky na lyže a troje černý punčocháče, které jsem si sama koupila.


L´Oreal Studio Silk&Gloss ochranný sprej proti teplému vzduchu, Bioderma Sensibio H2O, sada sprchový gel, krém a mycí houba The Body Shop, vážně ta vůně je neskutečná a můj milovaný pudr Stay Matte Rimmel London. 


Ikea svíčky, svíčka od mamky, gumičky z H&M, které jsou nejlepší a prstýnek.


Je mi úplně jasné, že není vidět o jaký prstýnek se jedná, proto detailnější foto. Potřebuji ale poradit. Jak patří? Taťka tvrdí, že dvojitým dolů, mamka zase že dvojitým nahoru..co myslíte vy? :-)


Poslední věcí co jsem dostala byly peníze na foťák, v mém případě zrcadlovku Nikon D3100. Pomalu na ní šetřím, ale už teď přemýšlím, jestli černou nebo červenou? Momentálně se mi více líbí červená, ale aby mě to za pár let nemrzelo...co vy, jakou barvu byste zvolili? Zítra ještě dostanu nějakou drobnost od babičky, určitě vám jí ale v nějakém dalším článku ukážu. :-)



Poradíte mi prosím s tím prstýnkem a Nikonem? 
A úplně nejdůležitější, co jste dostali na Vánoce vy? :-)

Tereza♥

44 komentářů:

  1. Já bych ten prstýnek nosila nahoru =)
    A se zrcadlovkou-šla bych do červené, netradičnost je vítána =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě se to taky tak víc líbí, ale mamka tvrdí, že ve zlatnictví jí to řekli naopak..tak fakt nevím :-D
      právě si taky říkám, že černou mají všichni :-))
      děkuji za rady!

      Vymazat
  2. Hezké dárečky :) a myslím, že prstýnek patří dvojitým dolu - obrázek vlevo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si to taky myslím :-) děkuji za radu!

      Vymazat
  3. já nedostala nic velkého :) en potřebné věci :) prstýnek se mi víc líbí tak jako na té první fotce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už ho tak mám na ruce :-) děkuji za radu!

      Vymazat
  4. podľa mňa čierna zrkadlovka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlas, ty gumičky jsou nejlepší ! :D A jinak dostala jsem tu samou zrcadlovku a popravdě v té červené se mi moc nelíbí :) Ale každý má jiný vkus, že:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se asi na tu červenou budu muset jít podívat do obchodu :-)

      Vymazat
  6. podle mě dvojitým dolů, aby to vypadalo jako mořská vlna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi máš pravdu, dávám ho tak na prst :-))

      Vymazat
  7. Já bych brala teda spíše černou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zase černou mají všichni...já nevím :-D

      Vymazat
  8. ja by som určite čiernu :)
    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Prstýnek nos tak, jak se Ti líbí víc. ;)
    Jinak pěkné dárečky! :) Zrcadlovku bych brala černou, to Tě mrzet nebude. A taky jsem měla na štědrý večer zlaté linky udělané z color tatoo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to budu asi střídat :-))
      teď se mi sice víc líbí červená, ale za pár let se mi už třeba nebude líbit...

      Vymazat
  10. ja jsem taky pro cernou a prstynek jako na fotce vlevo ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem také pro černou ;) (měla jsem dříve růžový foták a brzy se mi ta růžová okoukala) a prstýnek bych nosila tak, jak to máš na prvé foto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě si taky říkám aby se mi ta barva neokoukala :-) a děkuji za názor! :-)

      Vymazat
  12. Moc pěkné dárečky, i z Tvého psaní je poznat, že máte s rodiči moc hezký vztah :-). Na moje dárečky se můžeš podívat tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/12/papaja-byla-hodna.html

    Užívej vánoční pohody!

    OdpovědětVymazat
  13. Prstýnek bych nosila jako na obrázku vlevo :-) Jinak hezké dárečky.

    OdpovědětVymazat
  14. pěkné :) já jsem červený foťák nechtěla . přišlo mi, že je to nahouby, když pak objektivy jsou stejně černý. ale to je každýho volba bych řekla. jestli se ti červená líbí, tak do ní jdi. já jsem i viděla, že někde je maj červený levnější...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no teď má Fotolab červenou v akci...ale já pořád nevím :-D

      Vymazat
  15. Já bych brala černou :) A prstýnek podle mě dvojitým dolů, ale vypadá to dobře oboje :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj! :-) Ja by si ten prstienok striedala ... raz smerom nahor, raz smerom nadol(je to pekné aj tak aj tak) a keby som si mala vybrať farbu zrkadlovky išla by som do tradičnej čiernej :). http://luciapodmanicka.blogspot.sk/ -Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou čitateľkou, čo by som sa veľmi potešila :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Kdybych měla možnost,tak bych chtěla 100 svíček /možná i víc/ , protože to je tak úžasně "fetující" věc! :D
    Já za sebe bych vybrala klasiku na zrcadlovku.Černá nikdy neomrzí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já svíčky taky miluju! :-))
      a děkuji! :-))

      Vymazat
  18. Krásné dárečky! Prstýnek bych nosila dvojitým dolů, ale můžeš to střídat, vypadá hezky oběma způsoby ;) Foťák bych si koupila černý, jak už bylo řečeno, objektivy jsou černé .. ale je to na tobě :P
    http://nothing-about-all.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i tak moc děkuji za rady! :-))

      Vymazat
    2. Prosím tě, můžu se zeptat, jak děláš, abych svůj podpis v komentářích měla klikací a převádějící na tvůj blog? :))

      Vymazat
    3. Byla bys moc hodná, kdyby jsi mi to mohla poslat na mejl! Katulenka201@seznam.cz
      Děkuji moc!

      Vymazat
  19. Ahoj :) Taky bych si vybrala černý,přijde mi víc dospělejší a černá tě určitě neomrzí ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Teri,super darčeky :)
    PS : k tej zrkadlovke,ja by som ti odporúčala červenú :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥