neděle 9. prosince 2012

{cosmetics} Moje sbírka laků na nehty

Pěknou neděli,
rozhodla jsem se vám ukázat sbírku svých laků na nehty. Hned na začátek bych chtěla říct, že si laky kupuji sama, někdy tedy nějaký od kamarádky dostanu, ale třeba rodiče mě v lakování vůbec, ale vůbec nepodporují :-D
V druhé řadě bych také ráda řekla, že nevlastním laky značek O.P.I., China Glaze, Orly...nemám na to, abych dala za lak 3 stovky...
No a pokud by vás ještě zajímalo kde laky skladuji, mám je v krabičce ze Sachr dortu...vidět jste jí mohli tady.
Pojďte se teď se  mnou kouknout, jaké laky vlastním :-)





L´Oréal Paris 

Od této značky vlastním pouze tři laky, dva ze staré kolekce a jeden z kolekce nové. Růžový, odstín 103 kryje ve třech vrstvách, na nehtech vydrží 3 dny a má poměrně dobrý štěteček, se kterým se dobře lakuje. Hnědý je v odstínu 305,  kryje už ve dvou vrstvách, ale samozřejmě vydrží méně. Laky stály asi 229 CZK. Třetí, meruňkový lak jsem vám už ukazovala, je v odstínu 306 a má vylepšený štěteček, který je širší a opravdu skvěle se s ním lakuje, na nehtech vydrží 5 dnů bez poničení a kryje ve třech vrstvách. Koupíte za 100 CZK a všem ho opravdu moc doporučuji, protože výběr barev je také parádní.


Maybelline New York

MNY patří k mým hodně oblíbeným firmám, dělá kvalitní dekorativní kosmetiku a laky nejsou také nejhorší.
Coral rose 56 je krásná oranžová barvička, několik lidí se mě už i ptalo co mám za lak, nijak přehnaně nezáří, ale nehty s ním vypadají moc pěkně. Vedle je Candy frost 32, což je taková perleťová, jemně růžová barva. Dlouho jsem nemohla sehnat Candy bar 26, což je taková Barbie, zmrzlinová barva, musí se dát sice 3 vrstvy, ale zato poměrně dlouho vydrží. Všechny tři laky jsem koupila ve výprodeji za 29 CZK. Posledním lakem je odstín 101, který je takový lesklý, růžovo-fialový. Stačí dvě vrstvy, hezky se s ním lakuje a za cenu 59 CZK je také super.


Oriflame

Laky Oriflame jsou strašně špatné. Mám doma tři a nikdy víc. Strašně špatně se lakují, mají divný štěteček, dlouho zasychají, zato v lahvičkách zatuhnou hned...výběr barev není nějak velký, vybrat se dá, ale nic extra vás nezaujme...:-) Já dostala všechny laky od nějakých kamarádek, takže vůbec nevím kolik stojí, ale i kdyby byly za třicet korun, jsou to vyhozené peníze. Jaké mám odstíny vám také nepovím, nikde to na lahvičce nevidím, jen ten oranžový je z kolekce very me v odstínu Peach. Nehty vypadají trochu jako gelové, ale nic nevydrží...po třech hodinách je pryč a to mi nádobí myje myčka...


S-he

Laky S-he mám také jenom tři a ještě ke všemu ještě ve starém balení(nové je tu tuším už dva roky...) Nejsou úplně nejhorší, ale nějak odvázaná z nich nejsem...špatně se s nima lakuje,schnout celkem pomalu, vydrží ale poměrně dlouho, asi tak čtyři dny...mám odstín 427, který se ještě prodává, 467, který jsem také viděla a 330, který jsem už ale neviděla...myslím ale, že nějaký podobný seženete. Já mám nejraději ten úplně vlevo(427), ale už mi bohužel vysychá...tuším, že všechny laky stály něco okolo 50 CZK.


Miss Sporty

Ani jeden jsem si nekoupila sama! :-D Sice poměrně rychle schnou, ale zase nic nevydrží...každý teď koupíte za 30 CZK, takže se řadí k nejlevnějším lakům na českém trhu. Barev je ale celkem hodně, takže jako dárek můžou být super. :-)) Na lahvičkách číslo ani název odstínu nevidím...ale prostě mám takový jemný růžový-perleťový, potom světle oranžový, červeno.tmavě růžový, fialový, který jsem ještě nikdy nepoužila, zářivě růžový a asi nejhezčí je ten poslední modro-zelený třpytkatý. Musí se ho dát sice asi tak 100 vrstev, ale zato nehty s ním vypadají vážně báječně. :-)


Essence

Haha, existuje ještě vůbec někdo, kde nemá ani jeden lak Essence? :-D Já o nikom teda nevím. Mám jich nejvíce, nové, prý vylepšené řadě jsem odolala, jsou to vyhozené peníze. Mám světle růžový 05 sweet as candy, kterým jsi jdu právě nehty nalakovat, 86 a lovely secret, což je krásná jemně fialková barva, která má v sobě jakési třpytky, ale když dáte tři vrstvy, nejsou vůbec vidět. Poté lak s pro white effectem, po kterém jsou nehty opravdu hezky bílé. Dále lak z limitky, který jsem také dostala Cherry blossom girl, moc pěkná oranžová barva, další oranžový lak 93 C´est la vie!, na řadu přicházejí bláznivější laky a to žlutý 95 wanna be your sunshine, modrý 98 walk on air a zelený 39 lime up! Pěknou nude barvičku má lak 07 café olé. Mým hodně oblíbeným je jemně fialový 48 meet me now! Všichni víte, že laky stály 30 CZK, špatně se lakovaly, ale zato byly rychle suché.


Směs

V této skupině je několik laků, které jsem také dostala od nějakých kamarádek. Prvním je Basic 121, který má moc pěkný metalický nádech, vedle Basic 271, který má v sobě malé zlaté třpytky. Oba jsou stojí tuším 30 CZK. Sice se špatně lakují, ale barvičky to jsou pěkné. Gabriella Salvete White Special je lak určený na francouzskou manikúru, poměrně dlouho vydrží, stál asi 70 CZK. Fairwind satin 52 a 47 jsou laky, které vůbec nepoužívám. Hrozně špatně se s nima lakuje a hlavně nic, ale vůbec nic nevydrží. Jeden stál asi 45 CZK...Posledním lakem je lak od Dermacolu 22 v cihlové barvě. Vidět jste ho mohli už tady. Stál asi 60 CZK a je celkem dobrý.


Rimmel London

Moje asi nejoblíbenější laky jsou od značky Rimmel London.  Prvním je zpevňující péče o nehty, která stála asi 129 CZK, nehty jsou po ní pevnější a dá se používat jako podkladový lak. Vedle něj vidíte průhledný lak, který má číslo 421 Clearly clear. Používám ho jako svrchní. 306 velvet rose je krásná malinová barvička, která na nehtech vydrží asi tak jeden týden. Vedle 293 pop rose, zářivá růžová, která také dlouho drží. Laky mají tlustý štěteček, který je super, pěkně se s ním lakuje. Koupila jsem za 100 CZK: Posledními dvěma laky jsou 260 funtime fuchsia a 210 ethereal. Oba uschnou opravdu za jednu minutu, na nehtech drží tak pět dnů. Opět mají plochý štěteček. pořídíte za 50 CZK.


Kdo dočetl až do konce, tak má u mě veliký obdiv!
Kdyby jste si měli vybrat pouze jeden lak, jaký by to byl? 
Kolik vlastníte laků na nehty?

Tereza♥

26 komentářů:

  1. Také mám hodně laků :)
    Ty máš laky moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  2. Waaw. :O
    Vybrala by som si nejaký z Essence :))
    Mám ich asi tak cca. 10 lakov :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já měla před rokem asi jenom 5 laků :-D

      Vymazat
  3. Ahoj, děkuji za tvůj komentář na blogu ;)
    Jo, jo taky mě zarazila taková krátká doba letu. :D
    Letenku jsem neplatila, tu dostala zdarma škola on nového leteckého dopravce. Jinak letenka normálně stojí 49€ jeden směr a 59€ zpáteční :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vůbec nemáš zač, já moc děkuji za odpověď! :-))

      Vymazat
  4. Já jich mám tak 20, často je třídím a vyhazuji už ty nepoužitelný. Naštěstí mi už zbyly jen ty, které opravdu používám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jich pár také vyhodila, dneska letěl do koše jeden Oriflame, ještě že jsem je fotila, zabíral mi akorát místo..teď to místo ale musím nějak vyplnit....:-D

      Vymazat
  5. Krásná sbírka :).

    také mám hodně laků od Essence nebo Maybelline..Nejvíce ale převládá Gabriella Salvete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :-)
      já jsem divná, ale mě moc laky Gabriella Salvete sympatické nejsou :-D

      Vymazat
  6. Oh shit! Tak to ti naozaj závidím!
    Zbierka je naozaj ohromná!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  7. moje ségra je taky milovnice laků, já si vystačím s červeným a světle růžovým :) ale slušná sbírka :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :-) já už musím brzdit! :-))

      Vymazat
  8. některé barvičky jsou opravdu skvělé! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Walk on air mám právě na nehtech :D :)
    Hezká sbírka :)

    OdpovědětVymazat
  10. páne jo:) tolik laků
    úžasné barvy máš

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná sbírka:) Taky mám pořádnou:) A vypadá to, že máš nejraději červené a růžové odstíny, to jsme dvě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jn, nejraději červené a růžové..ještě oranžové...:-))

      Vymazat
  12. Ty bláááho =) já si vystačím s narůžovělým průhledným a světle růžovým...Ale možná bych měla trochu přidat =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych si také vystačila, ale přeci jenom ráda to střídám :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥