čtvrtek 27. prosince 2012

{diary} Když zazvoní pošťák...

...a přinese vám balíček od Markét, který je zabalený v krásné vánoční krabičce, v ní je přání k Vánocům, parfém, lesk a lak...nával obrovské euforie...výkřik Markét moc děkuji...a následné radování a testování...nejkrásnější moment dnešního dne. :-)
Mám obrovskou radost o kterou se s vámi musím podělit. 
Giveaway jsem už párkrát vyhrála, výhra mi vždy přišla, ale nikde ne s tak krásným vánočním přáním, hned je to mnohem osobnější, ne jen tak tady máš co jsi vyhrála...popravdě musím říct, že právě přání mi udělalo obrovskou radost...dlouho jsem přání jen pro sebe nedostalo...za to patří Markétce můj velký DÍK! :-)



No a co jsem v krabičce našla?
Krásně vonící parfém od tvůrců mého milovaného seriálu Sex ve městě, lak na nehty Rimmel London a lesk na rty F&F. Vše krásně sladěno do růžova. 
Prostě neuvěřitelná radost! :-))



No a koho by zajímalo co jsem včera dostala u babičky, tak tedy přívěšek na náramek Pandora-Big ben, který je krásně propracovaný, deodorant, ponožky a peníze. 


V poslední době nějak moc dárků najednou. :-)

Moc všem děkuji!

Co udělalo v poslední době radost vám?
Tereza♥


22 komentářů:

  1. jej tá vôňa má pekný flakon :))

    OdpovědětVymazat
  2. Markét je moc prima :) Máš štěstí že jsi vyhrála tu super GA :) Gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. ááá.. voní to až sem.. krásně to vypadá ;)

    OdpovědětVymazat
  4. vonavky mi moc nevoněly, ale je možné že je více druhů : )
    Se ve městě miluju,takže bych to překousla : )

    OdpovědětVymazat
  5. pozývam ťa na GIVEAWAY na mojom blogu o vybíjaný golierik. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je ale milé. Taky bych měla obrovskou radost.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. to přáníčko by mě také moc potěšilo:)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky bych chtěla mít takové štěstí a vyhrát giveaway :D V neděli bude u mě na blogu, tak budu ráda, když se pak přidáš :P
    Katelin.

    OdpovědětVymazat
  9. Terezko, to jsem ráda, že máš radost:) To mě úplně potěšilo tenhle článek:) Jsem ráda, že se Ti dárky líbí:)

    OdpovědětVymazat
  10. zvu tě k sobě na blog na giveaway o límeček značky Stefanel :)

    OdpovědětVymazat
  11. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)
    http://vik-ladyla.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway-17122012.html

    OdpovědětVymazat
  12. krásne... mne urobil velku radost včerajši prstienok :-)
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  13. To jsem ráda, že se giveawaye můžou také někdy vůbec vyhrát ! nevyhrála jsem nikdy žádnou :-) :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥