neděle 16. prosince 2012

{diary} INSTADIARY No.3

V poslední době mě poměrně dost baví přispívat na instagram. Fotím každou kravinu, proto opět po týdnu Instafotky. :-)

píšeme přání // dárek pro dědu // kafe ze školního automatu // 3. adventní neděle

Scrabble // literatura // 60 fotka // balení dárků

kabelka z DM // svačinka // pečeme cukroví // Vivi 

Opět shrnutí celého týdne. Alespoň máte přehled co tak dělám. :-)
Přes týden jsem se učila, psali jsme poměrně velký test z literatury, dokupovala jsem poslední dárky, které jsem ve čtvrtek i zabalila! :-) Skoro každý den si dopřávám kávu nebo čokoládu ze školního automatu, jinak už bych se snad ani do školy nedokopala :-D Díky Rendy jsem se dozvěděla, že v DM si za 100 bodů můžete vytisknout poukaz na kabelku a ještě dostane 15% slevu na celý nákup, jelikož mám bodů asi 650, rozhodla jsem se, že si poukaz vytisknu, slevu jsem uplatnila, kabelku mám doma, koukáme se na sebe, ještě jsem jí nikde neměla, ale někdy si jí vezmu. :-) Včera jsme celkem dost pekli, psali přání, večer jsme si zahráli Scrabble a pak jsem dospávala celý minulý týden. :-) Jak já ten spánek miluji♥ No a dneska jsme zapálili už třetí svíčku na adventním věnci a šli si zaplavat do bazénu.
Strašně se těším na Vánoce!! Prosím, ať už je příští pondělí. :-)

A co váš minulý týden? Máte už všechny dárky?

Tereza♥

5 komentářů:

  1. Instagram je super:-)) tak jsem u Tebe rovnou dala follow(a samozřejmě zvu k sobě http://instagram.com/ja_janina :-))
    Mimochodem Vánoce jsem dnes snad už dořešila, čeká mě jen zabalení neskutečné hromady dárků, ale těším se na Vánoce čím dál víc;-)

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky :) taky máme ve školním automatu takovéhle kelímky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tvoje instagramy mě baví čím dál víc. A koukám, že nejsem jedinej blázen, co si krájí ovoce. Mě pak prostě chutná víc =)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky!:)Máš roztomilou kočičku:) A taky se na ty Vánoce hrozně moc těším!:) už jen 3 dny!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥