pondělí 10. prosince 2012

{diary} INSTADIARY No.2

Pěkné pondělí, mám pro vás pár fotek ze svého instagramu. Je to takové malé ohlédnutí za mými posledními dny.
nejlepší Piňa colada a Miami // hodně oblíbený šátek // Vivi si ustlala na klavíru //nejkrásnější oslava s Mary v koktejl baru

auto našeho pana profesora, které chci // preclíky zvítězily nad poème // perníkové latté ze Starbucks // první mandarinky letošního roku

Fotky začínají pátkem 30,11. kdy moje "Bobina" Maruška slavila narozeniny, které jsme náležitě oslavily. Líčila jsem jí já, na fotce to ale vůbec není vidět. Nevadí. Měly jsme výborné koktejly, prostě užily jsme si to maximálně. :-)
V sobotu jsem byla v Praze, kde jsem si dala výborné perníkové latté ve Starbucks, ze kterého mi bylo v neděli špatně...nemůžu kafe s mlékem...:-( Spořádala jsem také první mandarinky letošní zimy! :-))Preclíky zvítězily(nečekaně) nad učením francouzské básně....
A také nás pan profesor Jonák přijel do školy svým krásným autíčkem, které jsem si prostě musela vyfotit! :-D
Jinak se asi nic zvláštního nedělo....:-))

Co vaše poslední dny? :-)
Tereza♥

12 komentářů:

  1. perníkové laté ? to zní úžasně ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely photos!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, koktejl bar je fajn věc =) A taky mě baví, že ti mezi sedmou a osmou donesou dva koktejly za cenu jednoho =) ale piňakoládu už víckrát nepiju, dva smetanový koktejly po sobě mě zabily =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koktejl bar je super! :-)) ale teda dvě piňakolády by mě taky zabily :-D

      Vymazat
    2. A to jsem k tomu měla ještě dva Cosmopolitany =) Jinak, taky rozjíždím blog, budu ráda, když ke mě občas zavítáš =)
      http://amourdelucielle.blogspot.cz/

      Vymazat
  4. Super fotečky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Právě jsem dostala chuť na mandarinku! Letos jsem snad ještě neměla ani jednu!

    Velká Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. obal na latté vypadá roztomile :)

    jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček značky Stefanel: http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥