čtvrtek 13. prosince 2012

{recenze} Dermacol vs. Rimmel London-porovnání podkladových bází

Pěkný čtvrtek, jelikož jsem několik týdnů zkoušela dvě podkladové báze pod make-up, řekla jsem si, že už je na čase, podělit se s vámi o své dojmy.

Báze od Dermacolu byla v Senzaboxu, Rimmel zase dával k make-upu Match Perfection bázi za lepší cenu. Já si nejdříve posvítím na bázi Rimmel London, pak na Dermacol a na závěr se pokusím vyhodnotit, která báze je lepší a vyplatí se. 


Rimmel London Fix&Perfect podkladová báze

Výrobce slibuje, že báze vyhlazuje, projasňuje, zmatňuje a chrání pleť. Je dokonalou přípravou na make.up.
+vůně
+nevysušuje pleť
+make-up vydrží déle
+cena-30 ml za 169 CZK
-pleť dokonale nevyhladí
-zdá se mi dost hutná
-rychle se vypotřebuje

Bílá báze se déle vstřebává, make-up s ní ale vydrží poměrně dlouho. Je mi velmi sympatická vůně, není nějak vlezlá. Co mi vadí je poměrně velká spotřeba a hlavně je na mě konzistence moc hutná. Teď na zimu to určitě není na škodu, alespoň mám na obličeji více vrstev, ale třeba v létě by mi to bylo nepříjemné. Cena je příznivá, ale bázi mám doma asi tak dva týdny a mám už asi jenom půlku.


Dermacol Satin make-up base

Velmi oblíbená zmatňující báze vyhladí pleť, vyplní vrásky a póry a zabrání tím usazování make-upu. Zdokonaluje tak jeho vzhled a zvyšuje jeho výdrž.
+krásně vyhlazuje, pleť máte jako dětskou prdelku :-) (sice jsem tedy na dětskou prdelku nesahala, ale alespoň moje mamka to tvrdí)
+stačí jí opravdu kapička
+velká výdrž make-upu
+pumpička
-nezmatňuje
-vůně-moc nemám ráda vůně výrobků Dermacolu, všehno voní tak nějak stejně
-cena-30 ml za 369 CZK
-někdo se po ní může osypat, obsahuje plno silikonů

Když byla tato báze v SB, byla jsme nadšená, protože je to věc, po které jsem už delší dobu pokukovala, ale zdála se mi poměrně dost drahá. Co se mi opravdu líbí je její lehkost a hlavně jak krásně pleť vyhladí! To jsem opravdu koukala! Make-up vydrží dlouho, předlouho, nikam nezatýká a hlavně se báze dostane do každé malé škvírky. :-)
Je ale pravda, že ne každému bude vyhovovat, kdo má citlivou pleť, možná mu tato silikonová bomba neudělá úplně nejlépe. Cena je sice vyšší, ale zato vám báze skoro neubývá, Je doma asi dva měsíce a skoro vypadá jako nedotknutá.


Ukončila bych to tak, že pokud hledáte bázi na zimu, pořiďte si tu Rimmeláckou, pokud jí chcete používat i v létě a chcete jí mít doma ještě dalších sto let, jděte spíše po té Dermacol. Nedokážu říct, jaká báze vyhrála, každá má své plusy a mínusy, ale kdybych si měla vybrat bázi kterou si podruhé koupím, vybrala bych si Dermacol, je mi sympatičtější a hlavně za ty peníze se vyplatí. :-)

Vlastníte bázi pod make-up? Jakou?

Mějte se hezky
Tereza♥



3 komentáře:

  1. Tak s bázemi pod make-up zkušenost nemám, možná proto pořád nadávám, že mi dlouho nevydrží =D.
    Jinak, myslím, že se neznáme, možná jen od vidění =)

    OdpovědětVymazat
  2. mě fakt mrzí, že jsem to DM nenašla no :(:D smůla..
    Dermacol obecně mám ráda :) a s Rimmelem zkušenosti nemám

    OdpovědětVymazat
  3. já mám teď tu od rimmelu, jinou jsem nezkoušela, neměla jsem potřebu :) ale make-up s ní vydrží déle, to je fakt :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥