středa 5. prosince 2012

{recenze} Catrice Allround concealer

Hezký den, 
jak jsem už včera slíbila, nachystala jsem pro vás recenzi na jeden z mých hodně oblíbených produktů, kterým je tato paletka korektorů od Catrice. Četla jsem na í samou chválu, proto jsem bráchu přemluvila aby mi jí koupil k svátku. Teď jí mám doma a je mým skvělým pomocníkem. :-))


Paletku zakoupíte v drogeriích Rossmann za asi 95 CZK.
Co umí zakrýt? Zelený je vhodný na začervenalá místa, růžový zakryje kruhy pod očima a kombinace tří béžových odstínů zakryje další nedostatky.
Korektory jsou sice trochu tužší, ale když se jich dotknete, hezky změknou a stanou se mastnými.
Barevné si dávám pod make-up, béžové až na něj, a přepudruji je pudrem. Zakryje poměrně všechno, vydrží dlouho, korektory nemají žádnou parfemaci což je také super no a vlastně nemám vůbec co vytknout!
Balení je plastové, působí lacině, ale co bychom čekali od výrobku za 95 Kč? :-))





Já jsem moc spokojená a všem paletku korektorů doporučuji! :-)

Jaký korektor byste mi doporučili vy?
Tereza♥

19 komentářů:

  1. tyjo, to vypadá dobře :) asi to zkusim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za ty peníze je to super korektor! :-)

      Vymazat
  2. já používám jenom takový obyč tyčinky, momentálně asi od essence... jo a tekutý nebo ve štětečku na zamaskování kruhů pod očima :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem měla taky, není to špatný, ale tahle paletka je vážně strašně super :-)

      Vymazat
  3. Až se dostanu do Rosmannu, tak se po něm určitě podívám, nový korektor už nutně potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni, je to vážně super korektor. :-)

      Vymazat
  4. Já mám korektor v tužce, na pupínky se jen nanese a rozťupká okolo do ztracena, a pod oči si prdnu dvě čárky a rozetřu je, ani na to není třeba dávat make-up (já si ho obecně dávám dost nerada). Je to značka Noémie =)

    OdpovědětVymazat
  5. Já ho mám taky, nedávno jsem o něm psala recenzi a je dobrý!:))

    OdpovědětVymazat
  6. Já žádný oblíbený nemám, takže teď ti asi žádný nedoporučím, ale ten tvůj se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  7. tu si chci koupit, tohle už je několikátá recenze a zatím byly všechny kladné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. a nejenom že vyzerá, je vážně super! :-)

      Vymazat
  9. Oblíbený korektor mám teďka od Rimmel London - Stay matte - dual action conclear
    - je to jakoby 2v1 - uprostřed je to zelené - má to hojit a kolem je to no .. prostě korektor na zakrytí .. nejvíc mi vyhovuje tím že je v tužce :)) ..určitě můžu doporučít ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥