pátek 21. prosince 2012

{diary} 21/12/2012

Pěkný páteční večer,
s koncem roku se nahromadilo několik povinností, proto na blog nezbýval čas. Dala jsem si tedy takovou nečekanou pauzu. :-)
Asi nejlepší událostí tohoto týdne bylo včerejší spaní ve škole se školním sborem. Čekat na konec světa ve škole není to pravé ořechové, kdo by chtěl umřít ve škole, ale vymýšleli jsme různé příčiny smrti a dělali blbosti. Strašně jsme se ale začali bát, když přesně v 1:00(ano ručička na hodinách došla přesně na 12) v hodinách došla baterka...takže jsme potom řešili jestli to není nějaké znamení a skoro všichni se začali bát vůbec vycházet z místnosti ve které jsme spali. Přeci jenom náš hodně starý gympl je v noci tajemný a strašidelný.
Také jsem strašně ráda, že jsou konečně delší prázdniny, i když, pro mě budou hodně učící, hned první lednový týden píšeme nespočet testů. Na to se opravdu netěším. 
Co pro vás chystám na prázdniny za články?
Ráda bych vám ukázala své štědrovečerní líčení, které se mi doufejme povede, k tomu samozřejmě i nějaký ten outfit(už by bylo na čase, já vím) a také několik recenzí, hned zítra, nejpozději v neděli bych ráda publikovala svůj názor na Rimmel London Match Perfection. Dnes mi přišel balíček s kosmetikou Eva, kterou jsem dostala k zrecenzování, takže budu teď několik dnů testovat a pak udělám nějakou recenzi. Koho by zajímalo o jaké výrobky se jedná tak tedy o medový balzám na rty, hydratační okurkový krém, krém proti akné a bělící pudr na zuby. Jsem dost zvědavá, jak kvalitní výrobky budou, tuto značku vůbec neznám. Co vy, znáte/neznáte?
No a volejte sláva, protože už mám všechny dárky zabaleny. Koho by zajímalo co jsem vše na balení použila, tak tedy papír je z drogérie Teta a zlatá, červená stužka spolu s rolničkami je z místní galanterie. Minulé roky jsem na dárky mašličky nedávala, tento rok jsem je použila a hned to vypadá lépe. :-)



A co vy, zabalili jste už dárky? A znáte kosmetiku Eva?

Hezký zbytek večera
Tereza♥

P.S. Už jenom tři dny!

12 komentářů:

  1. jej tak krásne zabalený darček :) si šikulka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem strašně gramblavá! :-D ale děkuji!

      Vymazat
  2. Teri, těším se na další články, zní to dobře:-)
    A ten dáreček je fakt jak od Santy:-)
    Krásné Vánoce,
    Luc.

    OdpovědětVymazat
  3. Takle nádherě bych nic nezabalila! :D
    Jsem na to hrozné střevo :D Ale zabaleno už mám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždyť to není zas tak super :-D já jsem na to strašně nešikovná :-D to můj taťka balí moc pěkně dárky :-)

      Vymazat
  4. Moc zajímavý článek :) a super blog. Líbí se mi ten design. Jsem zvědavá na další:3
    P.S.: chci tě pozvat do své giveaway - http://mineffblog.blogspot.cz/search/label/giveaway, zatím tam není moc lidí, tak je velká šance na výhru ;)
    Přeju krásné Vánoce- Odette <3

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné! Já to mám letos zabaleno jako prasátko, ostatní mi vyžrali mašličky, takže jsem to lepila izolepou, a podle toho to vypadá =/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji!
      a určitě to máš krásně zabalený :-)

      Vymazat
  6. moje dárky jsou o proti tobě zabalený pěkně suše :D seš profesionální Ježíšek ;D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥