středa 12. prosince 2012

{diary} 12/12/2012

Pěkný magický den! :-))
Dnes mám pro vás jednom vyhlášení GA a informaci, že v pátek vychází ELLE s diářem! Já už jí mám díky předplatnému doma a musím říct, že diář je povedený, nejdřív jsem uvažovala, že bych si nějaký objednala z ebay, ale ještě rok to s ellkovým diářem vydržím :-))


Giveaway vyhrálo číslo 10, což je Téra, kterou bych poprosila aby mi poslala na mail mikulova.tereza@gmail.com svojí adresu.  Gratuluji! :-))


Je pro vás tento den něčím jiným? Pro mě tedy vůbec ne, byla jsem u zubaře, naštěstí mám zuby úplně zdravé a ve škole jsme končili už v půl 2, takže celkem dobrý den. :-))
A přáli jste si něco ve 12:12? 


Mějte se hezky, zítra bude recenze. :-))

Tereza♥

4 komentáře:

  1. Já si pořád chtěla něco přát, ale koukla jsem se na hodiny až ve 12:13 .. nějak jsem to nestihla.. Diář vypadá pěkně, ale já jsem si nějak navykla na ty od Albi :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, přála =) ten diář elle se mi moc líbí, skoro víc než ty, co se prodávají samostatně =) letos asi budu diář kupovat v trafice a ne v knize =)

    OdpovědětVymazat
  3. Diár vypadá super :)

    U mňa na blogu prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš :)
    http://strayalley.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Jé já si zrovna dneska diář kupovala:-Dnevadí no:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥