pátek 2. listopadu 2012

{cosmetics} Výrobky z říjnového Senzaboxu


Celý týden jsem byla nemocná, proto jsem zůstala doma atestovala jsem výrobky, které se mi za poslední dny domu nashromáždily. Dnes mám pro vás recenzi na výrobky z říjnového Senzaboxu. :-)

L´Occitane en Provence
Byla jsem velmi nadšena z toho, že v beauty boxu je něco z dražší kosmetiky, která není pro všechny jen tak přístupnou.

Prvními dvěma výrobky byly krémy ze slaměnkové řady. Jak na noc tak na den. Jsou určeny spíše pro zralejší pleť, proto je vyzkoušela mamka. Denní krém ji byl velice sympatický, byl jemný, pleť hezky vyhladil a vytáhl. Za mamku tedy určitě ano!
Noční krém byl na ní až moc hutný, na pleti už jí moc příjemný nebyl, ale pleť hezky hydratoval. Noční krém ale tedy ne.

Slaměnkový denní krém 50 ml, 1395 Kč
Slaměnkový noční krém 50 ml, 1795 Kč

Parfém Pivoňka už jsem ale mohla otestovat já. :-)
Nejvíc se mi líbí flakónek, ten je vážně roztomilý, do kabelky jak dělaný. Na někoho může být parfém moc sladký, mě se ale vůně moc líbí a kdybych neměla doma dostatek parfémů, určitě bych o jeho koupi uvažovala. :-)

Parfém Pivoňka 30 ml, 1295 Kč

Posledním výrobkem od značky L´Occitane bylo v boxu tělového mléko Verebena. Krásná vůně citronové trávy vás hned bouchne do nosu. Sice jsem se s ním namazala pouze dvakrát, ale i přesto mi pokožku pěkně zhydratovalo. Kdyby nebylo mléko tak drahé, určitě bych ho už měla. :-)

Tělové mléko Verebena 250 ml, 595 Kč

Purity Vision 
Deo krystal 24 hodin je pro mě úplnou novinkou. Párkrát jsem ho vyzkoušela, nejsem ale moc nadšená. Jeho aplikace se mi moc nezamlouvá, namáčet nějaký krystal mi úplně praktické nepřijde, potíte se stejně jako kdybyste nic nepoužili, parfemace žádná, moc vlastně nevím, proč bych to měla používat...za mě určitě NE.

Deo krystal  60g, 97 Kč
Benecos
Natural kajal tužka na oči v hnědé barvě je pěkně měkká, hezky se s ní maluje, oči nijak nedráždí, ale její výdrž je poměrně krátká. Po cca hodině se začne jakoby vytrácet, což mi nepřijde normální. Hodně se také rozmazává, za mě tedy opět NE.

99 Kč

Dermacol
Satin vyhlazující báze pod make-up je pro mě rozhodně nejlepším výrobkem v celém Senzaboxu. O koupi této báze jsem už několikrát uvažovala, ale stále jsem se nějak nemohla rozhoupat ke koupi. Proto o to větší nadšení když jsem jí uviděla v boxu. :-)
Pleť krásně vyhladí, vyplní malé vrásky nebo nějaké "dírky" co máte na obličeji, příjemně voní a hlavně make.up na ní drží jak přilepený! Někomu může ale jakýsi silikon na obličeji vadit, mě zatím ne. Je jí teda požehnaně, 30 ml budu používat ještě dalších pět let! :-) Ale kdo jí ještě nemáte, utíkejte pro ní do drogerie! 

Satin báze pod make-up 30 ml, 369 Kč

Weleda
Mandlová denní i noční hydratační péče pro citlivou pokožku je dalším povedeným výrobkem. Sice nemám pleť extrémně citlivou, ale to vůbec nevadí. Po aplikaci máte hebkou, hydratovanou pokožku. Moc mi nevoní, ale i přesto říkám ANO!

Mandlová denní i noční péče 30 ml, 349 Kč

Elmex
Posledním výrobkem v Senzaboxu byla zubní pasta Elmex, ke které moc nevím co napsat, nejsem zubař. Zuby čistí a nemá ani špatnou příchuť. Takže klidně ANO! :-)¨

Elmex pasta 75ml, 140 Kč


Myslím si, že říjnový Senzabox byl moc povedený, 5 produktů bych si klidně koupila, žádný velký propadák jsem nenašla. :-)
Nechme se překvapit, co nám Senzabox přinese příště...:-)



13 komentářů:

  1. Více se mi líbí obsah Lady Boxu, tady by mě zaujala asi akorát ta báze pod make-up. Ale je fajn, že dávají testnout takhle drahé věci. Jinak kamarádka říkala, že jí vůně nevoní, ale třeba mě by vyhovovala, mám totiž ráda sladší vůně! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc na pečující kosmetiku nejsem,takže z Ladyboxu moc nadšená nejsem :) Voňavka by se ti určitě líbila :))

      Vymazat
  2. pořád zvažuju, jestli je lepší Senzabox nebo Lady Box. Produkty, které máš Ty, se mi moc zamlouvají:) asi si na příští měsíc objednám:)

    OdpovědětVymazat
  3. No tento měsíc u mě vyhrál ladybox, věřím ale, že senzabox má taky své fanoušky.

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj kočko, máš u mě nominaci na tag ;)
    http://theblondetime.blogspot.cz/2012/11/tag-11-zajimavosti-odpovedi.html

    OdpovědětVymazat
  5. taky u mě tento měsíc vyhrál Lady Box :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek! Třena já nejsem ani u Senzaboxu ani u Ladyboxu :D

    http://brinycosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký článek.:) O tom senzaboxu už jsem párkrát přemýšlela.:)
    Jsem tvůj follower (pod jménem Alena Poláčková)
    Budu ráda, když se i ty staneš mým :)

    OdpovědětVymazat
  8. Asi do tech senza boxu pujdu taky :-)

    http://www.pudlo.cz/blog

    OdpovědětVymazat
  9. Ať žije SenzaBox.. Skvělé výrobky..:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Teda kouám že na blogspotu jsou ted články jen o senzaboxu nebo tagy :-D, už by to chtěloněco novýho,...mě chybí jen ten senzabox

    OdpovědětVymazat
  11. Pekný postík :)

    Poď na Estée Lauder Giveaway na mojom blogu :)

    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥