sobota 24. listopadu 2012

{diary} Věneček 23.11.2012

Pěkné sobotní ráno, 
dnes mám pro vás několik fotek ze včerejšího věnečku. Bohužel u nás ve městě mají taneční pouze 10 lekcí, takže už budu mít páteční večery volné, ale na druhou stranu, tančení mě chytlo a pokud se příští rok otevřou i taneční pro pokročilé, moc ráda bych se přihlásila. :-)
Na věneček mě líčila Petra, u které jsem byla asi před dvěma týdny na zkoušce, a účes vytvořila také ona. Nafotila to k sobě i na blog, kouknout se na to můžete TADY.   
Nejdřív jsem si říkala, aby ten drdol nepůsobil obyčejně, ale bylo to přesně naopak, Petra našla doma i nějaké perličky, které celý účes krásně dozdobily a udělaly ho ještě více elegantním. :-) O líčení nemá cenu mluvit, Peťa je prostě profesionál a bylo by skoro nemožné aby se jí to nepovedlo. Soustředila se ale pekelně. Výborně jsme si popovídaly, mám od ní půjčené i nějaké vlasové doplňky, takže Peťo, hlas se až pojedeš do Hradce!
Věneček jsem si jinak náramně užila, prakticky z těch čtyř hodin jsem minimálně tři a půl protančila. Odvážila jsem se vyzvat na tanec i tanečního mistra, pana Stehlíka, protože jsem si hrozně moc přála zažít, jaké je to tančit s profesionálem. Musím říct, že je to teda úplná bomba, krásně vás vede a drží. Jsem ráda, že jsem se nakonec odvážila. :-)
Příští týden je ještě jeden věneček, má ho ale jiná třída, ale určitě se tam půjdu kouknout. :-)


S taťkou :-)
A bráchou :-)
Libor-skvělý tanečník.
A nebojte, nedala jsem mu facku. :-)



Naše třída...připadali jsme si jako nějaké celebrity, protože jsme seděli na schodech a naproti nám plno rodičů s foťákama a k tomu plno blesků...:-) Ale musím říct, že to není nic extra příjemného...

S Janičkou :-)

V půlce se taneční mistři převlékli a ukázali nám, jak se tančí na tanečních soutěžích. Nádhera!

BF :-)

Během večera jsme vystřídali více tanečníků, na této fotce s Jirkou :-)

A taky jsme si hráli!




No a fotky s panem Stehlíkem, zážitek! :-)



Účes a líčení od Peťky, bohužel lesk na rtech mi do 23h nevydržel. :-)

Věneček jsem si moc užila, skvěle jsem se bavila a tobě Petro moc děkuji za skvělé nalíčení a účes, který měl obrovský úspěch. :-)

Tereza♥





13 komentářů:

  1. moc ti to slušelo, krásné šaty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko,vypadáš báječně! Účes i líčení se doopravdy povedlo:)

    OdpovědětVymazat
  3. nalíčení a účes parádní! :)
    je dobře,že sis to užila :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to slušelo :) A určitě je dobře, že ses odvážila, máš o zážitek víc ;)

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezké fotky a krásné líčení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, vypadá to, že sis to moc užila. :) A Petře se to moc moc povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  7. tééda, moc ti to sluší. a krásnej účes a líčení!! :) jen teda se divim, že máte různý šaty na sobě. u nás se na věneček chodí ve svatebním :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé,ty chodíš do třídy s Bodlákem :D?!

    Btw, moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  9. Terezko, já moc děkuji za milou zmínku a určitě jsme se neviděly naposledy :-*!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥