neděle 25. listopadu 2012

{outfit} Včerejší procházka

Koho by zajímalo, co mám na sobě, tak tedy tričko z Ann Christine, kalhoty C&A, boty Baťa, taška DIY a náušnice no name :-)
Pěknou neděli vám všem,
včera jsem na procházce využila příležitosti nechat se vyfotit, takže mám pro vás jednu fotku sebe a potom ještě takový tři detaily...:-) 
Dnešní den hodlám strávit učením a také focením nějakých produktů na zrecenzování, protože v týdnu nemám šanci vyfotit něco za světla.
Jaký máte plán na dnešek vy?

Asi moje nejoblíbenější...:-)

Alej :-)

Až teď jsem si všimla, že má náš rondel novou fasádu! :-)
Hezký den
Tereza♥

P.S. Jste úžasní! V pátek návštěvnost 943, včera 742! A už jen dva pravidelní čtenáři do 200! :-) A vy určitě víte, co to znamená, že?  Moc děkuji!

12 komentářů:

  1. na té první fotce máš nádherný tričko! :)
    skvělé fotky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké! Líbí se mi ta mašlička na triku a ta náušnice je kouzelná!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší.Obzvlášť se mi líbí tričko :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi se opičím :D ale to tričko se mi taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. to tričko je krásne :! a pozývam ťa ku mne na giveaway o náhrdelník :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky :) Závidím, že už ti jdou přidávat fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejsem z Hradce. Ale Bodláka znám z letního tábora :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, chtěla jsem se zúčastnit. Do Hradce to mám půl hodinky cesty :)). A poslala jsem ti email.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥