úterý 13. listopadu 2012

{recenze} Tak i já mám svůj Ladybox...


Já vím, že už na to nejste zvědavé...ale slibuji, že tohle je poslední článek na LB i SB na mém blogu :-) Alespoň na delší dobu :-)
Ladybox jsem k zrecenzování dostala zadarmo, za což celému LB týmu moc děkuji. :-)







LB obsahoval mnoho letáčků a i slev, které jsem sice nevyužila, ale někomu se hodit mohly. :-)


Pure Fiji šampon z kokosového mléka jsem ještě nezkoušela,protože ho šetřím na cesty, ale voní příjemně,takže jsem na něj zvědavá. :-) 


Iswari Macaccino bio, které jsem kupodivu rozsypané neměla, proto jsem ho hned vyzkoušela s teplým mlékem a moc mi to tedy nechutná. Zkoušela jsem i s jogurtem a teda taky nic moc, ale zase příjemné zpestření do krabiček krásy...:-) Někomu to třeba chutná.


Fleur de Santé saténová toaletní taška, která se nikdy neztratí, takže využití jsem už našla. Nevím co k ní napsat, zip má kvalitní a vypadá i kvalitně tak jsem zvědavá, jak dlouho vydrží. 


Fleur de Santé tvářenka má moc pěknou barvu, hezkou pigmentaci a má i moc zajímavé balení. Štěteček je nepoužitelný, zrcátko je ale strašně fajn. :-)


Reniu tělový a obličejový peeling krásně pokožku "vydrhne", hezky voní a je super, že v LB byl! :-)


NIP+FAB tělové máslo s vůní manga úplně neuvěřitelně voní! :-) \a taky moc pěkně hydratuje. 


Řasenka YR pro krásné řasy je příšerná, skoro vůbec nepoznáte, že něco na řasách máte...kamarádka si jí půjčila na testování a říká, že jí i začínají pálit oči, takže řasenka je celkem propadákem...

Ještě jsem zapomněla na tělové mléko YR, které jsem dala minulý rok babičce k Vánocům, hezky voní a hydratuje, pěkná součást LB. :-)

Mějte se hezky
Tereza♥

P.S. Co si dát zítra tři typy na vánoční dárky? :-)

2 komentáře:

  1. Mě se nejvíce líbí ten pleťový peling prý je kokosový :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je luxusní - skvělý nápad! musím si taky udělat něco podobného :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥