čtvrtek 22. listopadu 2012

{diary} Prosím, potřebuji vaší pomoc!

Pěkný večer vám všem! 
Potřebuji pomoct!
Nejdou mi nahrávat fotky na blog. Píše mi to, že mám zaplněný celý prostor a že se mi fotky odkládají do webových alb Picasa, což jsem zjistila až teď. No a jelikož mě jako první napadlo, že ty fotky z Picasy prostě odstraním, tak jsem je smazala a teď jsem zjistila, že se mi smazaly i z blogu..takže u nějakých článků mám pouze černé okénko. Nevíte náhodou někdo, jak mám nastavit, aby se mi ty fotky do Picasy neukládaly? Stalo se vám to také? Google mi nabízí, že si můžu svůj prostor navýšit, ale nevím, proč bych měla kvůli fotkám platit 90 CZK měsíčně...prosím poraďte mi! Měla jsem pro vás i víc fotek pudru, jsou dokonce i kvalitní, ale nějak to nevyšlo....omlouvám se...proto čekejte recenzi na tenhle super pudr až když spravím nahrávání fotek. 
Mějte se hezky a moc prosím, poraďte!


Tereza♥

10 komentářů:

  1. Ahoj, to se mi stalo předečírem taky! A holt jsem to zaplatila. Takže já ti asi moc neporadím.

    Taky se mi to teda nelíbí, nu což.

    OdpovědětVymazat
  2. Napsala jsem ti odpověď ještě ke mě na blog k tomu komentáři co jsi mi tam dala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teri, děkuju moc za odpověď ohledně předplatnýho Elle.. :) seš moc hodná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Terez tak s tím ti bohužel neporadím, nemám s žádné zkušenosti..Snad to vyřešíš:)

    OdpovědětVymazat
  5. no to iste sa mi stalo :( a neviem čo s tym :((

    OdpovědětVymazat
  6. Já se domnívám, že v dobách dávných se o něčem podobném zmiňovala Mia z Kissbooku tak zkus napsat jí. Ale možná si to jen pletu.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Terez, dneska jsem narazila na tvůj blog a předevčírem se mi stalo to samé.... Dlouho jsem hledala co a jak, abych nemusela platit.... Nakonec stačí, když si do PC stáhneš program od google Picasa 3 - je to zadarmo.... Tam nahraješ fotky co chceš dávat do článků a pak při vkládání fotek v článku zvolíš možnost vložit z Picasa 3... :) Vím, jak si asi bezradná, já to skoro obrečela... Takže kdyby si potřebovala poradit, písni, ráda pomůžu, když to bude v mých silách ;) A teď už jdu juknout na celý tvůj blog :)
    schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Terezko, jsem ráda za komentář Catthrine ;-), a doufám, že jste to spolu vyřešily. Tyhle "technické zrady" nesnáším!
    A těším se na recenzi. ;-)
    PS: 8. a 9. prosince trhy v J. Hradci...budu mít oči na šťopkách :-D
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥