středa 28. listopadu 2012

{giveaway} Předvánoční soutěžení-UKONČENO!

Pěknou středu vám všem!
Blog v pondělí dosáhl 200 pravidelných čtenářů a blíží se nám také Vánoce, takže jsem pro vás nachystala předvánoční giveaway!

Soutěžit budete o balíček, který obsahuje krém na ruce I love, 3 páry náušnic I am, dva laky na nehty Miss Sporty a sportovní hodinky z Primarku. :-)

Pravidla jsou úplně jednoduchá, pro výhru nemusíte prakticky nic udělat. 
Jelikož ale nechci, aby vyhrál někdo, kdo nemá zájem můj blog číst, podmínkou je být pravidelným čtenářem. Pokud namítáte, že mě navštěvujete, ale nemáte účet, like můžete dát na FB nebo Instagramu. .-) Prosím ale, abyste do komentářů napsali kde a pod jakým jménem sledujete. 
Poprosím vás ještě o emailovou adresu, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat. 
A pokud budete mít chuť a budete mi chtít udělat radost, napište mi ještě, co si přejete k Vánocům. :-)
+
za sdílení na blogu můžete přidat ještě jeden komentář pouze s odkazem

Teď vám už nezbývá nic jiného, než si držet palce. :-)

soutěž je pro úplně všechny, je jedno zda jste z Čech nebo Ameriky 


GA ukončím 12.12.2012 ve 12:12 a výherce pravděpodobně vybere random. 


Hodně štěstí!
Tereza♥

48 komentářů:

  1. Tak, palce si držím jako blázen, sleduju dlouho a můj email je evelinsbook@gmail.com. Jinak moc hezké dárečky!

    OdpovědětVymazat
  2. tvůj blog čtu moc ráda! :)
    já si k vánocům přeji nejvíc fotoaparát
    a hlavně štěstí do roku 2013, aby mi vše vyšlo :D
    bloggerandbeautifullife@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. czdoms@gmail.com
    Já bych toho k Vánocům chtěla :D Ale dostanu takovou tu klasiku, která nikdy neomrzí - oblečení, kosmetika, knížky.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. K Vánocům si nejvíc přeju Tangle Teezer s ovečkou Shaun :)))

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  5. svehlova41@seznam.cz
    K Vánocům bych chtěla...
    Tři knížky, svetr, šálu, možná nějakou kosmetiku apod. =)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si letos přeju jenom maličkost :) Samozřejmě kromě štěstí,zdraví,lásky a takových těch věcí,co se nedají koupit :)
    No a co to teda je? Chtěla bych Lipsmacker s příchutí Fanty :)
    Je to blbůstka,ale mně by to udělalo velkou radost.

    Můj mail: zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné dárečky jsi vybrala :). Vůbec nevím co si přeji k Vánocům, nějak jsem o tom nepřemýšlela. Sleduji tě už dlouho buď pod MaRtii nebo Martina Ř. nebo něco takového (změnila jsem si účet) :D.

    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. sledujem už dlhšie :)
    majushqa14@azet.sk
    na vianoce by som chcela fotaparát , zrkadlovku . pretože doteraz som fotila na starý foťáčik na film. tomu sa nič nevyrovná ale predsa len to chce aj niečo z novej technológie :)

    OdpovědětVymazat
  9. Môj vysnený darček je zrkadlovka :)
    Sledujem ťa cez GFC pod menom Z :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com
    Ten krém musí voňať krásne <3

    OdpovědětVymazat
  10. pěkné dárečky, já si přeji na Vánoce tangle teezer, kulmu, diář..:D
    terzah@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  11. jsem mezi pravidelnými čtenáři :)
    R-Graphic@seznam.cz
    Co si přeju na Vánoce? Já ani nevím, v poslední době si nepřeju nic jiného než zrcadlovku, na kterou si šetřím, ikdyž vím, že ji na Vánoce nedostanu, protože ji budu mít až v únoru k narozeninám. Bohatě mi stačí, když budou na Vánoce všichni zdraví a sejdeme se celá rodina u stromečku jako minulý rok, navíc letos nás bude o jednoho víc, jelikož moje teta čeká miminko :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten krém na ruce a laky ♥ Samý krásný věci jsi vybrala :) To si budu držet palce víc než jindy :))
    Netuším, co chci k Vánocům, naši už se taky ptali :D
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ten krém ♥
    Sleduji tě jako katerina.zuzanakova
    katerina.z.1998@seznam.cz
    K Vánocům nevím co si přát. Jelikož mé hlavní přání je splněno :).

    OdpovědětVymazat
  14. zrkadlovku :) k.malatinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tvůj blog sleduji přes GFC pod tímto účtem (Chockie) :).
    K Vánocům bych si přála čtečku eknih, jen si nejsem jistá, zda to bude dobré, číst knížku bez knížky :D :)..
    email: blogbychockie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. sleduju přes gfc :) jako kiki
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Jana Dvořáková
    janca.necin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tak na ty Vánoce ještě nevím co si přát, ale nejspíš nějakou tu kosmetiku :)
    Sleduji tě jako ilonkastrejcova
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tvou krásnou předvánoční giveaway jsem sdílela zde: http://knows.blog.cz/1211/predvanocni-giveaway
    Jinak přeji krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  20. Pravidelným čtenářem už jsem delší dobu (Minnye):))
    Nepřeju si nic extra, jediné, co jsem chtěla, byli věci k přítelovi do bytu (nové povlečení, ručníky, hrníčky atd..:D)) ale jinak nic speciálního nemám, co se týče dárků, tak budu ráda za každou maličkost, kterou dostanu z lásky a já si nejvíce ze všeho přeju, aby moje rodina, přítel a blízcí lidé byli štastní, a to nejen na vánoce!!:))

    email: heybeautiful@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. aleva0506@yahoo.com sledujem cez GFC ako Aleva
    super Giveaway!

    OdpovědětVymazat
  22. Hlavne pokoj od školy a aby bolo pekne nasnežené a mohla som boardovať ak enberiem do úvahy materialistické veci ;)
    na GFC ako Bibm
    b.remisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. sleduji, email mám sima.sony@gmail.com

    k Vánocům vůbec netuším, co chci... ale naštěstí to za mě vyřeší ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  24. sleduji, email je sima.sony@gmail.com - a k Vánocům si nepřeji nic moc, ani nevím, co bych chtěla - ale vyřeší to za mě rodina... už se vcelku naučili nakupovat :)

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduji tě přes GFC (ZanyB.)
    zany.slamova@seznam.cz
    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj :) sleduju tě přes GFC jako Haninka :)
    k Vánocům si asi nic nepřeju :)fakt mě nic nenapadá, asi jenom nějakou drobnost z drogérky :)

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Co si přeju k Vánocům? Krom dlouhého seznamu knih jsem o tom ještě neměla čas zauvažovat, asi se nechám překvapit:-)))

    janina@kutik.info

    OdpovědětVymazat
  28. zajickova.lucie@gmail.com

    prala bych si nejake formicky na peceni a barevne izolepy- takove obrazkove.. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji, sleduji.. :)

    A já vždycky k Vánocům dostanu jen něco málo peněz, takže žádná přání už ani nemám.. :D
    dea13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. K Vánocům si přeju jen klid, teplé fusekle, hrnek teplého čaje a miláčka vedle sebe :)

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. sledujem cez GFC pod menom Orshi.
    orsolya.ambrusova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduju přes GFC :)
    kamca.novackova@seznam.cz
    K Vánocům si nepřeju nic jinýho než jenom úžasnou vánoční atmosféru s pohádkama a čajem! :) a chvíli klid od školy :D

    OdpovědětVymazat
  33. :) Sleduji dlouho :)


    Jinak co si přeji? :) Psala jsem o tom článeček na blog.. ;) Ale zapomněla jsem na knížku ;)

    Majdikr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduji Tě přes Google :)
    K Vánocům bych si přála: nový digitální kompakt, nějakou kosmetiku, oblečení....a další :)

    m.khyrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduji poctivě a na Vánoce bych chtěla především menší chuť k jídlu a co největší píli před zkouškami :)
    Veru.Ly@seznam.cz


    Měj se krásně,
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  36. Od i love...by som niečo veľmi chcela :) Krásne ceny
    lizzy-fashion@centrum.sk a sledujem cez gfc (Lizzy)

    OdpovědětVymazat
  37. Tak zkusím štěstí. K Vánocům si přeji nejvíce zrcadlovku. :)
    ideserveanewbag@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  39. GFC: Peťuška

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  40. na Vánoce ji přeju hodně maličkostí..
    rajtarot@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji přes GFB jako janulka.9
    K Vánocům si přeji nějáký parfém v krásném flakonku.
    Přeji hezké Vánoce.:)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Já si k Vánocům přeji nový počítač, protože ten starý už moc dobře neslouží :)
    Jinak tvůj blog sleduji a velice se mi líbí.
    Přeji ti veselé Vánoce a plno dárků pod stromečkem :)

    verunka.787@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Sleduji přes Síť přátel Google pod Lucieshck :)
    muj email je lucieshck@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Sledujem uždávno :)
    izurka357@azet.sk :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥