úterý 27. listopadu 2012

{new in} Pár nových věcí

Pěkné úterý,
konec měsíce se nám blíží a tak je načase ukázat vám věci, které jsem si za listopad stihla koupit a nebo věci, které jsem dostala a mám z nic radost :-)



Džíny Levi´s jsem si koupila na začátku listopadu se slevou 1000 CZK, kterou jsem vyhrála na blogu A cup of style. Ještě se mi snad nikdy nestalo, že bych přišla do obchodu, prodavač by na mě koukl a podal mi první kalhoty, které mi sedí úplně všude.  Jsou krásně jemné a nakupovat v prodejně plné chlapů je také super pocit. :-))


Kupování kalhot nesnáším, ale když jsem, v C&A viděla tyto modré džíny, které mi kupodivu sedly, nemohla jsem je tam nechat. 


No a tyhle bordó kalhoty)fotka klame) také z C&A jsem koupila kvůli tomu, že mě s O2 slevou vyšly úplně stejně jako na tržnici.  Alespoň nebudou barvit. :-D


Tílko Victoria Secret jsem dostala v rámci spolupráce s eshopem www.usafashion.cz Je strašně pohodlné a moc se těším, až bude zase léto a já ho budu moct nosit. Moc děkuji majiteli eshopu panu Pavlovi za milou komunikaci a poskytnutí tohoto tílka. :-) Kdo ještě nečetl článek o tomto eshopu, rychle SEM!


 Šaty z H&M jsem si vyhlédla už na webu, takže jsem po nich v obchodě hned šla. :-) Jsou ale z materiálu, který když se špatně vyžehlí dělá na šatech fleky.
 Tangle Teezer jsem dostala k narozeninám. Delší dobu jsem si ho přála, tak ho konečně mám. Nemůžu říct, že bych z něj byla nějaká odvázaná, vlasy hezky rozčeše a uhladí, ale poměrně špatně se mi drží.


Laky Miss Sporty sice nemám moc v oblibě, přála jsem si ale nějaké laky k narozeninám, takže jsem od kamarádky dostala tyhle dva.  Mám pro vás nachystaný i článek o sbírce mých laků, kde k nim řeknu něco víc, takže se určitě těšte! :-))


Lak MNY Colorama v odstínu 107 mám už déle jak měsíc, ale podařilo se mi pěkně vyfotit jeho barvičku, takže vám ho musím ukázat. Stojí tuším 60 CZK, moc pěkně se s ním lakuje a má poměrně dlouhou výdrž. :-) Uvidíte ho ještě později.


No a polední věcí je také poslední lak, který jsem si koupila k šatům, které jsem měla na věneček. Je od značky Loreal Paris, má super štěteček, stojí 100 CZK a vydrží asi 4 dny.

No a co jste si v poslední době koupili vy?

Tereza♥

7 komentářů:

  1. ty šaty s mašličkou z H&M a laky vypadají hezky!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tangle Teezer, to je věcička, po které toužím už delší dobu, takže ten ti závidím :p

    OdpovědětVymazat
  3. tie laky a tangle teezer mam užasný desing :))

    OdpovědětVymazat
  4. Samý hezký věci :) Taky bych měla jít nakupovat :D

    OdpovědětVymazat
  5. krásne veci! laky by som brala všetky! ja som si naposledy kúpila čierne šaty v Terranove

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věci! :)

    Jinak můžu se zeptat, v jaké prodejně (kde) jsi měla takové štěstí na dobré prodavače, kteří vědí, co poradit? :) Já mám totiž všude úplně opačný problém, takže mi pak nikde nesedí kalhoty. :/

    Děkuju za radu, mimochodem mám moc ráda tvůj web. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥