čtvrtek 15. listopadu 2012

{diary} INSTADIARY No.1

Pěkný večer všem, dnes mám pro vás pár fotek, které jsou z mého instagramu. Berte to jako takové ohlédnutí za posledními dny.
night out // Ladybox // dort k šestnáctinám // Rimmel London 
biologie // blogování //zase ty kalhoty // dárek(čokoláda!)
ELLE // účes od Petry // líčení od Petry // dárek od kamarádky

snídaně // sonet 127 // nebe // nehet do tanečních
TT // Toblerone je dobrým společníkem při učení // ještě jednou líčení a účes od Peti // nemoc
V poslední době se toho zas tak moc nedělo, měla jsem narozeniny, byla jsem naposledy na tanečních, teď už mě čeká jenom věneček(příští pátek!), trochu jsem marodila a hlavně byla jsem na zkoušce líčení u Petry z blogu Lovely Hair, protože se k ní pojedu nechat nalíčit a učesat na věneček. Líčení bylo super, Peťa je vážně strašně šikovná, vyzkoušely jsme i drdol podle Lily z GG, který si asi nakonec nechám od Petry učesat a taky tři druhy líčení, já mám vyfoceno až to třetí, které nakonec na věneček mít nebudu, zvolíme méně třpytivé stíny. No a dneska jsem si od Madalenky převzala MUA paletku, kterou ještě nemám vyfocenou, ale určitě se brzy objeví na instagramu a i o něco později na blogu. :-)

Jak jste se měli v poslední době vy?

Tereza♥

8 komentářů:

  1. Krásné fotky, krásný účes, všechno krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, moc se mi líbí, co máš na sobě na prví fotce! a jinak super článek :) jsem zvědavá na to líčení! doufám, že ho před věnečkem vyfotíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      A určitě líčení vyfotím a pochlubím se Petřinou prací. :)

      Vymazat
  3. Krása! Máš krásný život. A krásné fotky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko,
    krásné fotky.. ;) to líčení od Peti Ti moc sluší ;). Musím se také pochlubit, bude mi recenzovat dva výrobky do e-shopu, tak se s ní konečně setkám i já :D. napadlo mě, že bychom my, bloggerky z okolí J. Hradce, mohli udělat nějaký sraz.. ;)

    a ještě jednou děkuji za obchůdek s paletkou, snad se ti s ní bude dobře líčit ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to by bylo skvělé :)). Mohla bych se taky připojit?

      Vymazat
  5. Ahojky.. Hezký blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥