pátek 30. listopadu 2012

{cosmetics} Kosmetičtí oblíbenci měsíce listopadu


Měsíc se s měsícem sešel a tak tu máme další oblíbence! V listopadu jsem vyzkoušela poměrně hodně nových věcí, teď vám ale ukážu 5. nejlepších a i nejpoužívanějších produktů. 

Essence 24h hand protection balm je tak super krém! Miluji jeho vůni, krásně ruce zjemní, dá na ně ochranou vrstvu, která drží jak přibitá. A to navození vánoční atmosféry...35 CZK

Balea sprchový gel s vůní čokolády a fíků jsem dostala od kamarádky k narozeninám a je opravdu skvělý. Pokožku hezky hydratuje, ale hlavně krásně voní! Je z makronkové limitované edice, takže nevím, jestli se ještě prodává, ale stál 29 CZK. 

Balea šampon pro objem vlasů s vůní třešní a jasmínu neobsahuje silikony, pěkně pění a voní. První týden používání jsem si říkala, že mám po něm strašně divné vlasy, přece jenom je to bez silikonů, ale teď už jsem si zvykla a vlasy vypadají pěkně zdravě. A ta cena...29 CZK.

Biosilk silk therapy hedvábí je mým miláčkem. Dám si ho do dlaní a poté na konečky vlasů, zdá se mi, že se mi už tolik netřepí konečky a tu vůni naprosto zbožňuji. Mám pouze 15 ml za 49 CZK, ale uvažuji o koupi balení velkého. 

MUA undressed palette je z eshopu Madalen a od té doby co jí mám doma jí používám každý den. Sice trochu práší, ale ty barvy stínů...vytvořím s ní líčení na večer i den..no prostě jsem nadšená! Ještě udělám podrobnější recenzi. Stála 159 CZK. :-)

A co vaši favorité? :-)

Tereza♥

P.S. Dnes večer líčím kamarádku, tak držte palce! Že zrovna já co? :-D
P.P.S. Zítra se chystám do showroomu eshopu BE CHICK, tak doufám, že vše klapne a opravdu se tam kouknu :-)


10 komentářů:

  1. často a ráda koukám na tvůj blog :)) strašně se mi líbí :) jinak přeju ti at dobře nalíčíš kammarádku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Brala bych tu paletku :) já jsem na ně nemocná :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten makronkový sprchový gel vypadá roztomile :) Tuhle limitovanou edici jsem asi prošvihla, sakra :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sprchovy gel je cista DOKONALOST!!! uz dlho som nemala doma nieco co vonalo tak uzasne!
    Inak ak si sa ešte nezapojila pripomínam predvianočnú Ziaja giveaway na mojom blogu. Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tery prosím tě kde kupuješ v J.Hradci ty krémy od Essence?Mají je v DM?A ten biosilk na co je určený?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémy jsou z Prahy, v JH jsem je vůbec nenašla :-D

      Vymazat
  6. Ty šampony od Baley používám hrozně ráda, moje vlasy je považujou za špičku...Jen věci pro zvýšení objemu jsou mi zapovězené, vlasy mám od přírody husté, pevné, vlnité a nadýchané (někdy až moc =D), takže používám spíš "narovnávací" věci. Nebo, rádoby narovnávací =)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. nejvíce mě zaujal ten esence krém.)
    mumsaidicould Káťa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥