středa 21. listopadu 2012

{inspirace} Dopis pro Ježíška

Hezký večer! 

 Pomalu se nám blíží konec týdne, mně věneček, takže vyrábím stužky a co se nám hlavně blíží? Vánoce přeci! Takže co bych to byla za blogerínu, kdybych Ježíškovi neposlala dopis!
Takže....
Milý Ježíšku, prosím, prosím, dones mi alespoň jednu věc! :-)


Nikon D3100 si teď na Vánoce přeje každá druhá blogerka, já ze všech věcí úplně nejvíce také. Červený je strašně roztomilý a je to dokonalost sama o sobě. 
Kruhovou šálu strašně moc potřebuji, protože mi fouká na krk! Úplně slyším, jak můj krk říká "Ježíšku, opravdu jí dones tu šálu, jinak budu nemocný! ".  A Určitě Ježíšku nechceš, abych byla nemocná, žejo? 
Svetr prý vůbec, ale vůbec nepotřebuji, já si teda ale myslím, že ho nutně musím mít. Víte přeci jaká je ve škole zima, že? :-D
Přívěšek na Pandora náramek Big Ben dostanu! Viděla jsem totiž, jak už ho Ježíšek kupoval! Takže jedna věc jistá!
Prstýnek třeba taky Pandora, na obrázku je spíš jen tak aby tam byl, nemám žádný vyhlídnutý, ale mám pouze jeden nositelný prstýnek.
No a už asi třetím rokem si vždycky přeji předplatné nějakého časopisu, letos to tedy nebude jinak. Pokud si Ježíšku myslíš, že je ELLE strašná blbost a že je k ničemu, Vogue je mnohem lepší! A ještě ke všemu i v angličtině! Takže bych jí mohla procvičovat! :-) Nejlépe prosím oba magazíny. :-)

No a co si přejete k Vánocům vy? Určitě se pochlubte, třeba si to budu přát příští rok i já.

Tereza♥

12 komentářů:

  1. moc pěkný wishlist, předplatné časopisu a fotoaparát si přeji taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som dostala nikon teraz k narodeninám a teším sa mu :) dúfam, že dostaneš všetko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný dopis Ježíškový, tak budu držet palce, aby alespoň něco z toho přinesl. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Juuu muj Nikon:-) mam cernej uz asi 2 roky:-) ale mam ho hlavne do prace:-)

    OdpovědětVymazat
  5. jé, pěkný wishlist. Pokud dostaneš foťák, tak pak můžeme udělat sraz bloggerek s D3100 :P :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. předplatný Elle snad tky dostanu.. Ty už jsi měla měla předlacenou, viď? Mohla by jsem se tě jenom zeptat, jestli ti chodily všechny dárky k časopisu? Myslim, že jsem v časopise četla, že chodí jenom dárky s logem Elle, tak nwm co si o tom myslet..

    OdpovědětVymazat
  7. ten foťák ti moc prajem aby si dostala :) ja by som zase chcela nový mobil a knižku :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥