neděle 11. listopadu 2012

{recenze} Dárková kazeta Ryamar


Ahoj všem!

Dnes mám pro vás recenzi na dárkovou kazetu, kterou jsem získala díky spolupráci s firmou Ryor. Proto bych hned na začátku chtěla poděkovat Janě Štěpánkové za milou komunikaci a za poskytnutí výrobků k zrecenzování. Děkuji! :-)
Teď ale k celé kazetě, která se ještě objeví v typech na vánoční dárky, protože určitě maminky, babičky nebo tetičky takový dárek potěší.
Firma Ryor se rozhodla, že pro své zákazníky přichystá na tyto Vánoce několik kazet.  Můžete si zakoupit kazetu s výrobky na vlasy, dárkovou kazetu s péčí pro tělo, nebo také kazetu pro muže. Samozřejmě nachystaných balíčků je mnohem více. :-)
Mě nejvíce zaujala kazeta s péčí o velmi citlivou pleť.
Obsahuje:

  • Denní krém s amarantovým olejem a hedvábím (50 ml)
  • Krém s amarantovým olejem (50 ml)
  • Tělové mléko s amarantovým olejem (300 ml)

 Sice extrémně citlivou pokožku nemám, ale na zimu jsou takové krémy ideální. Testuji každý den, protože krémy jsou moc příjemné a hezky pleť vyživují.

Denní krém je vhodný do mrazu, krásně se vstřebává, hydratuje a má moc příjemnou, lehkou konzistenci. Myslím si, že do mrazů naprosto ideální.
Druhý výrobek- Krém s amarantovým olejem je vhodný jak na den, tak na noc, já ho tedy používám jako noční, je hutnější, na mě možná až moc, ale zase se mi zdá,že pleť hydratuje lépe než krém denní.
Tělové mléko zanechá pokožku krásně hladkou a navoněnou. Opět moc pěkně hydratuje.

Všechny tři výrobky mají stejnou vůni, vůbec nevím k čemu bych jí přirovnala, ale je moc příjemná, výrobky nejsou nějak extrémně převoněné.

Všechny tři produkty zakoupíte za 296 CZK v pevné krabičce, kterou určitě zužitkujete. :-)

Určitě doporučuji a přemýšlím o koupi nějakých dalších kazet, protože je to vděčný dárek, kterým nic nezkazíte. :-)
         








Tereza♥

3 komentáře:

  1. Ryor kosmetiku miluji! Takže kdyby mi někdo toto zaplatil, neváhala bych! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím, od téhle značky mám jen tonikum:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥