neděle 18. listopadu 2012

{diary} Balet...17.11.2012


 Pěkné nedělní ráno, dnes mám pro vás dvě, strašně nekvalitní fotky ze včerejšího večera.
V Českých Budějovicích jsem se zúčastnila baletního představení Romeo a Julie.
Pro tuto příležitost jsem zvolila vínové šaty z H&Msako z Reservedpsaníčko, které bylo v ELLEkorálkovou čelenku no name a náramky jsou I am. Měla jsem i černé lodičky z Deichmanna, ale jelikož jsou fotky pořízené doma, tak tam botky neuvidíte. :-) Vidět jste je mohli ale TADY.
Moc se omlouvám za kvalitu fotek, ale fotím pouze na mobil. Asi tušíte jaký je můj vysněný dárek k Vánocům...:-)


Mějte hezkou neděli!
Tereza♥

7 komentářů:

  1. V ČB! :) Ještě jsem Romea a Julii neviděla.. Sluší ti to moc, škoda té kvality fotek.

    OdpovědětVymazat
  2. HEZKÝ OBLEČENÍ :)

    OdpovědětVymazat
  3. jsi hezká holka! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi rozkošná, škoda, že není moc dobře vidět co máš vlastně na sobě :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥