čtvrtek 29. listopadu 2012

{inspirace} 5 typů jak přežít zimu

Hezký večer,
jelikož se nám ochlazuje a já zimu nerada, rozhodla jsem se, že vám sem hodím svých pět typů jak to nějak přežít...:-)

VÁLENKY 
Neznám snad nic lepšího na zahřátí nohou.  Tyto válenky jsem koupila v Deichmannu, líbí se mi i vzhledem a hlavně to teplo!♥


SVÍČKY
Jak tak koukám, mám jenom svíčky červené. Ta vzadu vpravo je z DM s vůní perníku, hoří 30 hodin, voní asi tak 15. Ale navodí vánoční atmosféru. Před ní jen svíčka z IKEA, vedle svíčka Air Wick Red Ruby Apples a za ní solná lampa :-)


ŠÁLA
A to ta nejteplejší! Já mám moc ráda tuto z Orsay, má krásnou fialovou barvu a k blonďatým vlasům se mi moc líbí. Už jí mám ale na koncích hodně zatrhanou, takže uvažuji, že z ní udělám kruhovou, ale zase nevím, jak by to vypadalo...takže uvidím :-)


TEPLÝ ČAJ/KAKAO/PUNČ/SVAŘÁK
Co vás nejlépe zahřeje? Pořádně teplý čaj! U mě jednoznačně vítězí čaje zelené, nebo nějaké s  vánoční příchutí. Tedy vanilkové rohlíčky nebo  pomeranč se skořicí.  Ráno mám ráda opravdu skoro vařící kakao a takový punč nebo svařák na vánočních trzích také není špatný :-)


KNÍŽKA/FILM
Jak nejlépe strávit den kdy sněží, fouká vítr a vy opravdu nemáte chuť vycházet ven? Co takhle zalézt si s knížkou, filmem nebo oblíbeným seriálem do postele? :-)


A doporučení na závěr...nejlepší je, když zkombinujete vše dohromady! :-)

A jak bojujete proti zimě vy? 

Tereza♥

8 komentářů:

  1. Taky nemám ráda zimu. Tipy fakt dobrý, ale teda ne že bych nechtěla napsat něco podobnýho, co teď budu psát? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Boože jsem teď úchylák na svíčky. :)
    Máme podobný lak, možná dokonce stejný. Nemáš náhodou Essence z kolekce Cherry Blossom Girl? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář :-)
      lak je od Lorealu, ale ten z kolekce Cherry mám doma taky :-))

      Vymazat
  3. ak mám energiu, cvičím alebo tancujem, pri tom sa zahrejem až až =)

    OdpovědětVymazat
  4. čaaj, na čaj jsem strašnej úchyl, ale stejně nejvíc na hrníčky!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký článek Terezko:) Se zimou bojuji podobnými způsoby, k tomu ještě jím spoustu čokolády a ovoce, chodím posedávat do kavárny a když mohu, nevylézám z postele:)

    OdpovědětVymazat
  6. válenky mě moc nechytly, ale jinak super všechno!
    zůčastni se u mě na blogu giveaway o tričko podle vlastního výběru:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥