pondělí 26. listopadu 2012

{cosmetics} 5 kosmetických produktů, bez kterých nemůžu žít

Pěkné pondělí, 
před nějakým časem jsem u Petry na blogu viděla TAG, ve kterém ukazovala pět produktů, bez kterých nemůže žít. Moc se mi její nápad zalíbil a tak jsem si řekla, že by vás mohlo bavit kouknout se na něco podobného i u mě v podobě fotek.

1. Pečující laky na nehty
Jelikož se mi nehty hodně lámou, nedovedu si představit, že bych existovala bez zpevňovačů. Je to prostě něco co si dám vždycky. Tato péče od Rimmel London jr poměrně účinná, pěkně nehty zpevní a dá se použít i jako bezbarvý lak. Lak s bělícím účinkem od Essence je také skvělým pomocníkem, když prostě nestíhám dát na nehty nějakou barvičku, tento lak udělá alespoň bělící efekt a rychle uschne. :-)


2. Antibakteriální gely na ruce
Jsou pro mě skvělými pomocníky na cestách i ve škole. Porovnávání už jsem dělala, kouknout se na něj můžete ZDE.
Já vám vyfotila Essence antibakteriální gel, protože je mým velmi oblíbeným.


3. Parfém
Nebo také deodorant, opět součást mého každodenního života. V poslední době nejčastěji používám "jablíčko" DKNY, které má svěží vůni. Koupíte v parfumeriích za cca 820 CZK. :-)


4. Krém na ruce
Nechápu, jak si někdo nemůže mazat ruce. Já si je "patlám" minimálně dvakrát denně, někdy i ve škole a hlavně když mám ruce déle ve vodě. Hodně mám ráda Essence krémy, protože jsou levné, hezky hydratují, drží a mají skvělou vůni.


5. Balzám na rty
Neexistuje snad člověk, co by si nemazal rty. Já ráno a večer používám vazelínu Balea, kterou ze všeho nejvíce miluji a rty nádherně hydratuje. Ráda mám také jelení lůj Bioderma, který používám ale v zimě. Ve škole si ráda rty přetřu tímto trochu barvícím balzámem Essence, který hezky hydratuje a vydrží poměrně dlouho.


A bez jakých produktů nemůžete žít vy?

Tereza♥

5 komentářů:

  1. Tak z tvojí pětky ta moje zahrnuje parfém :).. takže za mě 1. make-up 2. řasenka 3. parfém 4. lesk na rty 5. krém na obličej

    OdpovědětVymazat
  2. také se chystám na ten tag ;)
    Shodnu se s tebou určitě na balzámu na rty a vlastně i krému na ruce ;)

    OdpovědětVymazat
  3. balzám na rty a hand gel to je nutnost!

    OdpovědětVymazat
  4. No, žít můžu bez všech kosmetických produktů, ale mým opravdu oblíbeným, řekla bych úplně nejskvělejším kosmetickým pomocníkem je make-up Astor skin match:-)

    Zapoj se do soutěže o šaty a sukně s tak úžasným GALAXY motivem: http://thecashmerechic.blogspot.cz/2012/11/galaxy-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím..avšak bez laků a antibakteriálního zatím přežívám dobře..ale krém na ruce musí být :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥