středa 14. listopadu 2012

{inspirace} 3 typy na vánoční dárky

Pěkný středeční večer!
Vánoce se strašně blíží, já se na ně moc těším, ale také na mě dopadá ta atmosféra shonu s nakupováním dárků. Já vám dnes přináším tři typy na dárky a také vás prosím, jestli nemáte nějaký nápad na originální dárek? :-)


1. Taková klasika a to krémy na ruce. Nevím jak vy, ale já svým kamarádkám dám krém snad každý rok. Je to prostě taková klasika, která potěší a není zbytečná. Tento rok mám velkou zásobu krémů od Essence z vánoční edice, které na Vánoce kamarádkám rozdám.
Krémy krásně voní a i dlouho hydratují. Za 35 CZK hodně muziky za málo peněz :-)


2. Tangle Teezer jsem dostala k narozeninám a všem ho moc doporučuji. Uvažuji, že ho koupím i mamce, ale nejdřív jí ho musím dát otestovat, jestli se jí bude líbit stejně jako mně. Vlasy pěkně rozčeše, uhladí a vážně výborně si s ním vyčešete culík. Jen se trochu hůř drží, ale i na to si zvyknete. Typ na dárek pro vás, mamku i kamarádku :-) TT koupíte na parfums.cz  za 249 CZK nebo konkrétně toto balení za nějakých 280 CZK.


3. No a třetím typem je dárková kazeta od firmy Ryor na kterou jsem vám už psala recenzi SEM :-)
Potěší určitě mamku, babičku i tetu. Vybrat si můžete z levnějších i dražších variant, vše bude vánočně zabalené. Ceny se pohybují od 148 CZK.

A co vy, co budete kupovat za dárky? Těším se na vaše typy!

Tereza♥

2 komentáře:

  1. přemýšlím že Tangle Teezer koupím ségře, jinak jsem ale bez fantazie, tak díky aspoň za tyhle tipy ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tery :) také jsem chtěla udělat článek na toto téma :D :D :D Achjo.. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥