čtvrtek 25. října 2012

{diary} Vivi v roli modelky

Jako středoškolačka si užívám prázdninového, pyžamkového čtvrtka a proto ode mě nečekejte nějaký duchaplný článek. :-)
V dnešním článku je hlavní modelkou naše kočka Vivi (před měsícem se jmenovala ještě Charlotta-vůbec na ní ale neslyšela, proto už dnes Vivi)
To, že není úplně obyčejnou kočkou dokazuje tím, že jakmile jí pustíme domů, utíká buď do šatny nebo koupelny. Já z ní mám samozřejmě ohromnou radost, alespoň si máme o čem povídat, že? :-D
Proto jsem se minulou neděli rozhodla, že spolu nafotíme nějaké fotky. Samozřejmě se nechala učesat, pak ochotně vylezla na plot a tam pózovala o stošest. :-)
Myslím si, že vznikly moc pěkné fotky a proto se chci s vámi o ně podělit.
Doufám, že se budou líbit!







Mějte hezký zbytek dne, já se jdu kouknout na nějaký film. :-)
Mimochodem, nemáte typ na nějaký dobrý film? 

Tereza♥

10 komentářů:

  1. jéé ♥
    Typů na filmy mam spousty.. třeba Jeden den, Pýcha a předsudek, Pevné pouto, Můj týden s Marilyn, Báječný dvět shopaholiků (určitě znáš :D), Opravdový příběh hollywoodské hvězdičky.. je jich vážně hodně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě stahuji opravdový příběh hollywoodské hvězdičky a moc se těším na koukání! :-) děkuji za typ...jinak báječný svět shopaholků moc dobře znám :-D

      Vymazat
  2. krásná číča!! :))
    zkus nějakou komedii kde hraje Jim Carrey, třeba Lhář, Lhář nebo Yes man.. u toho jsem se opravdu pobavila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě vyzkouším, děkuji za typ! :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥