úterý 30. října 2012

{inspirace} USAFASHION.CZ

Pěkné úterý, rozhodla jsem se, že vám občas napíšu o nějakém eshopu se kterým mám zkušenost, nebo z kterého hodlám objednávat. Dnes se spolu koukneme na eshop USAfashion.cz
Jedná se o eshop, ve kterém sežene oblečení všemožných značek. Rády byste něco od Armaniho? Nebo od Calvina Kleina? Chcete snad polo tričko Tommy Hilfiger? Žádný problém! :-) V eshopu najdete i tato věhlasná jména! A to za super ceny!
Pokud jste stejný strašpytel na nakupování přes internet jako já, podávám vám virtuálně ruku a vítám vás v klubu.  Většinou se bojím toho, aby zboží vůbec přišlo, nebo aby mi oblečení/boty seděly. V případě již zmiňovaného eshopu se ale bát nemusím. Pokud vám oblečení nebo boty nesedí, máte možnost je vrátit. Další super služba navíc! :-)
A v neposlední řadě nesmím zapomenout na bleskovou a  milou komunikaci. Se vším vám moc rádi poradí.

Pojďte si zmapovat sortiment eshopu www.usafashion.cz  Já už ho znám jako své boty :-)

Tereza♥

P.S. Zítra čekejte dávku módní inspirace! :-)

5 komentářů:

  1. Tenhle obchod je skvělý :)

    Zvu tě k sobě na první giveaway :)
    http://anne-cheerful.blogspot.cz/2012/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Mám odtud jedny letní šaty a jsem s nimi moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. ještš jsem o něm neslyšela, určitě se podívám :) Ale nemáš tip na obchod s společenskými šaty? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥