neděle 21. října 2012

{diary} Moje neděle





Procházky, procházky, procházky.

Malá ukázka toho, jak většinou vypadá moje neděle. 





I přesto, že tento týden jdu do školy jenom třikrát, učit jsem se musela i tuto neděli...

Čaj je věrným společníkem.

Dnešní dýňová polévka

Créme brulée-domácí příprava, ještě, že Lidl prodává polotovary...:D


Gossip Girl♥ moje droga :))
Jak vypadají vaše neděle? :)
Tereza♥

8 komentářů:

  1. Krásné fotografie:) Neděli se snažím trávit odpočinkem, čtením knih a koukáním na oblíbené pořady-ano GG je také má droga:D dnes jsem byla trochu akčnější a s kamarádkou jsme fotily takovou menší podzimní fotostory, skvěle jsme se u toho pobavily a odreagovaly:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje neděle vypadají tradičně pracovně :D Ale tak obačas si dávám pauzu :D jako třeba že se koukám na seriály jako jsou Hart of Dixie nebo Pretty little liars nebo Greys anatomy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já miluju koukání na seriály..jen kdyby bylo toho volného času víc...

      Vymazat
  3. Tery.. musím přiznat, že ti procházku závidím... u nás byla celý den příšerná mlha, takže jsem nevytáhla paty..
    A upřímně tě lituju s tou bichlí biologie.. Měla jsem úplně stejnou a někdy si říkám, jak jsem tu biologii mohla nacpat do hlavy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já si právě říkám, jak tu bižuli do tý hlavy dostanu :-D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. bez toho učení by byla ještě lepší :-D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥