čtvrtek 4. října 2012

{recenze} MAYBELLINE NY Great Lash review

Pěkný večer vám všem, moc se omlouvám za nepřispívání, ale opravdu vůbec, ale vůbec nestíhám. :)
Dnes mám pro vás jen jednu krátkou recenzi na super řasenku, kterou asi ale moc dobře znáte. 

Řasenka, která vás vyjde na 100 CZK je snad nejstarší řasenkou MNY. Stále, i přesto, že je tak stará je za tu cenu skvělá! :)
Měla by být černo černá, což rozhodně je! :) Stačí jedna vrstva a řasy vypadají moc dobře! Hezky je pročeše, vytáhne a hlavně nabarví! :) Řasy neprodlužuje, za což jsem moc ráda, přeci jenom mám brýle. A oči by neměla dráždit. 
Skvěle drží celý den a večer jde poměrně špatně odlíčit. Používám micerálku od Biodermy, která si s ní poradí, ale jinak tedy nevím, nevím jak se bude odličovat jiným přípravkem...:))
Kartáček je poměrně zvláštní, ale pracuje se s ním velmi dobře, hlavně je skvělý na dolní řasy. Celkem jsem se ho bála, ale opravdu není důvod proč se bát :))





omluvte fotky, jsou opět foceny na mobil

Zítra mě čekají další taneční, tak držte palce, ať mi to jde:))

Mějte se hezky! :))
Tereza♥

9 komentářů:

  1. Určitě přidej i nějakou fotečku z tanečních!

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle řasenku už jsem párkrát v recenzích viděla, zaujala mě hlavně svým kartáčkem. Možná bych jí i vyzkoušela! :)

    Jinak bych tě ráda pozvala na giveaway o kosmetiku, jejíž tváří je Eva Decastelo.;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já kolem ní už dlouho chodím. :) Měla jsem ji kdysi ještě s původním kartáčkem, zajímalo by mě, jaký je ten nový... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný postík :)
    Poď na Giveaway :)
    Výhra je 600,-Kč na útratu na www.slevomat.cz :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat
  5. Pekný postík :)
    Urob si chvíľku a poď na giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat
  6. Jojo, tohle byla moje snad úplně první řasenka a to už je tak 13 let, ale hezky se na ni vzpomíná :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Tery, řasenka vypadá skvěle.. ale zatím mám "přeřasenkováno" :D

    Jinak určitě by bylo fajn, kdybys sem přidala foto i z tanečních ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Hi! Im Fran, a spanish male fashion blogger. Ive seen you like blogs like mine, maybe you like my style and want to follow me...

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/10/madrid-street.html

    OdpovědětVymazat
  9. Hou..! Ta řasenka je úžasná! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥