úterý 23. října 2012

{cosmetics} Krabička plná překvapení...jednoduše SENZAbox


Minulý měsíc jsem se boxíko-mánii vyhýbala jako čert kříží a říkala jsem si, že se bez krabiček krásy obejdu, ale když jsem viděla ty krásný krabičky na každém blogu(i když už mě to nebavilo číst pořád dokola), pořádně jsem se nechala nalákat. Mnohem víc mě zaujal Senzabox a tak jsem si řekla, proč to jednou nevyzkoušet, třeba bude krabička příště ještě lepší. 
Včera mi přišel mail, že je balíček na cestě ke mně, takže jsem nedočkavostí nemohla usnout. Sice jsem už na FB viděla fotku, ale nezkoumala jsem jí moc detailně, takže jsem věděla o jednom výrobku, potom jsem  si už zakryla oči. :)
Dnes jsem ale byla ve škole dlouho, balíček jsem tedy nemohla převzít od určitě pěkného pana pošťáka a musela jsem ještě před 18 hodinou běžet na poštu a čekat v dlouhatánské frontě :) Celá nedočkavá jsem tam tak přešlapovala a pokukovala po hodinkách, ale i kdybych tam měla stát hodinu, kvůli strašnému napětí bych tam stála. 
Abych si vychutnala atmosféru celého otvírání a překvapení, vydržela jsem s otvíráním až pěkně domu, i když teda měla jsem co dělat, abych v autě krabičku neotevřela! :-D
Doma jsem už rychle utíkala do pokojíku, kde mám klid a otvírání jsem si pořádně užila. Řeknu vám, cítíte se jako o Vánocích. :-)
Nebudu to ale dále natahovat, určitě už víte co v boxíku je, ale stejně se pojďte kouknout.



 První nakouknutí. Joooooo!!! Je tam opravdu ta obří vyhlazující báze pod make-up od Dermacolu!
Obrovské nadšení, báze v 30 ml!!! balení. Myslím si, že je to opravdu povedený produkt, přímo stvořený pro beauty krabičky.
Baliček prozkoumávám dál. Čtyři výrobky od Loccitane en Provence? Ano, přesně tak! První věc, která mě také hodně nadchla je miniaturka parfému Pivoňka. Nejdříve mini krabička, po otevření  mini flakónek a nakonec okouzlující vůně, to jsou věci, které mě dostaly do kolen. Slaměnkový denní a noční krém je také skvělou věcí, jen mě trochu zaskočil tím, že jsou to krémy pro zralou pleť Myslela jsem, že si Senzabox  spíše objednávají mladší holky, které ještě takové krémy nepotřebují...ale alespoň něco má maminka z krabičky. :-)
Posledním výrobkem  od Loccitane je tělové mléko Verebena, které na vás hned po otevření "dýchne" svěží citronovou vůni.
Pro mě je značka Weleda opravdu neznámou, takže se moc těším na mandlovou hydratační péči. Pleť sice citlivou moc nemám, ale stejně moc ráda vyzkouším.
Benecos kajalová tužka, je také v plném balení. Sice jsem dostala hnědou, ale i tak jí někdy vyzkouším.
Poté jsem zahlédla něco podivného. Jmenuje se to Purity Vision deo krystal. Nikdy by mě nenapadlo, že takhle může vypadat deodorant. Věc, kterou asi moc lidí nezná je opět v plném balení a jsem teda very curious jak to bude fungovat.
Posledním produktem, který se mi pod oči dostal jako poslední, je zubní pasta Elmex Erosion protection. Elmex pasty mám obecně ráda, toto je jakási novinka, tak uvidíme... :-)



Jelikož jste na fashion blogu,zaměřím se ještě lehce na vzhled krabičky. Moc se mi líbí jednoduchost, všichni víme, že v jednoduchosti je krása, tímhle heslem se evidentně řídí i Senzabox, Milá bílá krabička, převázaná oranžovou stužkou, s malým logem, které je kouzelné (ano jsem milovnicí mašliček).

Celkově jsem z celého boxu i nápadu strašně nadšená, říjnový Senzabox se mi líbí ještě víc než zářijový a tímto moc děkuji celému týmu ze Senzaboxu za poskytnutí boxíku zdarma a vlastně i za celý skvělý nápad. Jsem moc ráda, že vše funguje tak jak má a proto se vůbec nebojte objednávat, není to jako se slavným boxem před rokem...určitě víte o čem mluvím. :)



Senzabox pořídíte ZDE za 289 CZK.

Doufám, že jsem vás článkem moc neunudila! :-D
Máte svojí krabičku? Líbí, nelíbí? Těším se na vaše komentáře! :-)
Tereza♥
P. S. Mám v plánu všechny produkty otestovat a na některé ještě napsat i samostatnou recenzi.

5 komentářů:

  1. No jo, je to hezká krabička, škoda, že jsem kvůli výpadkům internet banky a potom nemožnosti přístupu k internetu, nestihla zaplatit a můj boxík si hoví někde jinde.
    No, snad příště, báze by mi stejně velkou radost neudělala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že tenhle měsíc SenzaBox opravdu věděl, co vybrat. Já bych neměla připomínky snad k ničemu, hodilo by se všechno:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Má krabička je teprve na cestě, ale už se na ni těším nejvíce na produkt od Demacolu, báze je super, už jsem ji měla a byla výborná ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc hezký článek.jsem ráda že jsem našla dalšího přížnivce Senza Boxu.Chtěla jsem se zeptat už jsi vyzkoušela tu bázi?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥